سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جلسه قرارگاه مسکن استانی آذربایجان شرقی گفت: اختصاص مسکن حمایتی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در اولویت واگذاری است.

خانه رایگان دولت به این افراد در سال جدید | طرح خانه رایگان شامل چه کسانی می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جلسه قرارگاه مسکن استان آذربایجان شرقی با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیران نهادهای حمایتی استان از جمله اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در این جلسه عنوان کرد: تامین مسکن برای مردم یکی از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم است و به همین جهت طرح نهضت ملی مسکن با جدیت توسط دولت پیگیری می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان در حوزه نهضت ملی مسکن نسبت به برنامه اجرایی در جایگاه خوبی قرار گرفته و اختصاص مسکن برای اعضای تحت پوشش نهاد های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد در اولویت برنامه ها قرار داشته و این اداره کل اهتمام ویژه ای جهت تامین مسکن به اقشار دارد.

شایان ذکر است، در این جلسه وضعیت ثبت نام، اختصاص پروژه و پیشرفت اجرائی پروژه های نهضت ملی مسکن جهت اختصاص به متقاضیان مسکن تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بررسی شده و تصمیمات لازم جهت ساماندهی ثبت نام متقاضیان مذکور و تامین اعتبار سهم آورده متقاضیان تحت پوشش اتخاذ شد.