سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک سالروز ایام فرخنده ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و نیز زادروز امام خمینی (ره)، از اقدامات انجام شده در روند پرداخت وام ازدواج قدردانی کرد و خواستار تلاش بیشتر بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت وام افرادی که در صف دریافت تسهیلات قرار دارند، شد.

تاکید رئیس جمهور بر تسریع در پرداخت وام ازدواج افراد در صف دریافت تسهیلات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، وی را شاگرد و درس‌آموز مکتب امام راحل و حضرت فاطمه (س) دانست که با اخلاص و مجاهدت و مقاومت خود در مسیر مقابله با باطل تبدیل به یک مکتب شد.

رئیسی تلاش برای فهم این مکتب و تحقق اهداف آن را از ضرورت‌های تجلیل از بزرگانی چون شهید سلیمانی دانست.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، جنایت روز گذشته این رژیم در به شهادت رساندن «صالح العاروری» از مبارزان برجسته فلسطینی را محکوم و از نقش این شهید در مبارزه با صهیونیست‌ها و دفاع از حقوق ملت مظلوم و مقتدر فلسطین تجلیل کرد.

در جلسه امروز هیئت دولت همچنین وزیر ورزش و جوانان در گزارشی از روند پرداخت وام ازدواج، از پرداخت 127 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در قالب 619 هزار فقره وام از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: حدود 263 هزار نفر همچنان در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت، از شرکت 32 میلیون و 556 هزار نفر تا امروز در این پویش خبر داد و افزود: این عدد یک رکوردشکنی بی‌سابقه در پویش‌های مشابه بوده و گواه اعتماد مردم به نظام سلامت کشور است.

عین‌اللهی با تشکر از تلاش رسانه‌‌ها برای اطلاع‌رسانی در این زمینه، توجه بیشتر جامعه به اصلاح سبک زندگی، تغذیه سالم و ورزش را خواستار شد.