رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید کاظمی گفت: شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

قالیباف: قیام خونین مردم قم منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرارسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم، این حادثه منشاء حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن ایران اسلامی شود. سلام و درود بر تمام شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و امام شهدا.

وی در ادامه اظهار کرد: فرارسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدا در سپاه پاسداران را گرامی می‌دارم. رهبر انقلاب در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه ایشان را سرداری شجاع و کارآمد معرفی می‌کنند. شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

قالیباف گفت: حیف بود که حاج احمد کاظمی آنگونه زندگی کند و پاداشی جز شهادت داشته باشد. یاد او همواره در دل‌های ما زنده است و هر روز بیشتر از قبل نبود او را احساس می‌کنیم.