مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف مدارس هشت شهر استان اردبیل فردا تعطیل شد.

مدارس فردا 24 دی تعطیل شد | خبر فوری از تعطیلی مدارس این استان ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اظهار داشت: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد تا دانش‌آموزان از فرآیند تحصیلی باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط جوی سرد بارشی امروز نیز در نوبت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان تعطیل شده بود تا دانش‌آموزان فرآیند آموزشی خود را در بستر شبکه شاد انجام دهند.

صفری افزود: خانواده‌ها در این شرایط باید به روند تدریجی تحصیل فرزندانشان از طریق شبکه شاد توجه کرده و زمینه آموزش فراگیر را با کیفیت و مطلوبیت خاص فراهم کنند.

به گزارش تسنیم، اما بارش سنگین برف نه تنها مدارس شهرهای مختلف استان اردبیل را به تعطیلی کشاند، بلکه بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات تمام رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه 24 دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در اردبیل، تمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را در روز یکشنبه 24 دی لغو کرده و امتحانات به چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.