اطلاعات آنلاین پیش بینی کرد که با اعلام خبر رد صلاحیت روحانی، سرنوشت سیدمحمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد برای او نیز قابل تصور شده است.

روحانی ممنوع‌ التصویر می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اطلاعات آنلاین نوشت: رد صلاحیت رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری است، شاید داغ ترین خبر سیاسی سال باشد؛ خبری که قطعا انتخابات اسفند را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد. با این همه برخی کارشناسان معتقدند، رد صلاحیت روحانی از زمان ثبت نام او کلید خورده است و نتیجه از همان زمان مشخص شده بود.

اولین واکنش مجری سیاسی برنامه صبحگاهی شبکه سوم به ثبت‌نام روحانی بود. مجری برنامه روی آنتن زنده به ورود حسن روحانی به میدان انتخابات مجلس خبرگان رهبری واکنش تندی نشان داد و از شورای نگهبان خواست تا در مواجهه با وی به وظیفه اصلی خود خیلی درست عمل کند! آن برنامه اگرچه با واکنش اجباری و رسمی رئیس صداوسیما مواجه شد اما خللی در پخش برنامه و حضور مجری مذکور در آنتن زنده صداوسیما ایجاد نکرد. 

این اتفاق چندی قبل به شکل دیگری پیام حذف روحانی را تکرار کرد و با حذف تصاویر روحانی از فیلم بادیگارد هنگام پخش از تلویزیون، ادامه یافت.

حالا و با انتشار خبر ردصلاحیت روحانی، این شائبه پررنگ‌تر شده است که او هم به جرگه روسای جمهور سابق پیوسته باشد و از این به بعد در صداوسیما و احتمالا در رسانه‌ها ممنوع‌التصویر شود تا شاید صدای بلند تنها رئیس‌جمهور پیشین کشور که فعالیت مستمر رسانه‌ای داشت، نیز خاموش شود.