رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما در بدترین شرایط اقلیمی، اقتصادی و سیاسی دنیا مدیریت محیط زیست کشور را به‌عهده گرفتیم، اما در همین حال مدیریت را به‌خوبی انجام داده‌ایم.

سلاجقه: مدیریت محیط زیست کشور را به‌ خوبی انجام داده‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

صبح امروز یکشنبه، علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد؛ دادستان‌کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست علی سلاجقه؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: ما به‌دست خودمان این آسیب به طبیعت را ایجاد کردیم و خداوند متعال برای اینکه آثار کارمان را به ما گوشزد کند، شرایط رو به افول امروز محیط زیست جهان را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: امروز مطالبه مردم درخصوص محیط زیست بسیار بالاست و مردم محیط زیست سالم را از ما طلب می‌کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی‌های محیط‌زیستی که توسط کشور‌های همسایه ایجاد می‌شود، گفت: در بعد آلودگی رودخانه ارس، گردوغبار و استفاده بی‌رویه از آب‌شیرین‌کن‌ها توسط کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سازمان حفاظت محیط زیست ورود کرده است و از شما تقاضا دارم که دادستانی نیز در سطح بین‌المللی به این مسائل ورود کند.

سلاجقه خاطرنشان کرد: امیدوارم نشست امروز کمک کند تا گره‌های ذهنی مدیران ما در بخش حقوقی رفع شود و تعامل دو دستگاه بیشتر از قبل اتفاق بیفتد.