رئیس جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود


دعوت رئیس‌‌جمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود.

سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن  در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲ بهمن و دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می تواند جلوه‌ای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.

رئیس جمهور تصریح کرد: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری باشکوه‌تر از همه سالها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود و همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره ها را بگشاید.