مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال انجام است. رئیس جمهور که سخنران این مراسم در تهران بود گفت: بدون‌ حضور و مشارکت مردم، امکان ندارد کاری در این کشور صورت بگیرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر ایران/ رئیسی: بدون‌ حضور مردم، امکان ندارد کاری در این کشور صورت بگیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال انجام است. رئیس جمهور که سخنران این مراسم در تهران بود گفت: بدون‌ حضور و مشارکت مردم، امکان ندارد کاری در این کشور صورت بگیرد.

مهمترین بخش های اظهارات رئیس جمهور

*بعد از دوران تشکیل نظام اسلامی و بعد از دوره تثبیت نظام اسلامی و توسعه پیام انقلاب شکوهمند اسلامی و بیداری در منطقه و آنچه از دستاوردهای انقلاب اسلامی شاهد هستیم، انقلاب اسلامی ایران به پیش می‌رود و هیچ مانعی را پیش پای خود به رسمیت نمی‌شناسد.

*دشمن برای متوقف کردن ملت ایران، جنگ‌های نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای، روانی و اخیرا  جنگ ترکیبی را به راه انداخت اما ملت ایران از همه این عرصه‌ها پیروز بیرون آمد و دشمن را مایوس کرد.

*بزرگداشت انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن تنها بیان یک رخداد یا بیان تاریخ گذشته نیست بلکه گفتمانی است که امروز و آینده ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

*حرکت ملت ایران براساس گفتمان انقلاب اسلامی تنظیم شده است؛ پرچمدار این گفتمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی برتر، تحول آفرین، اثربخش و پیام رهایی و استقلال برای ملت‌ها و پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

*معتقدیم آزادی در جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی تضمین شده است و برخلاف آنچه مدعیان آزادی بیان میکنند، آزادی حقیقی در این کشور و نظام وجود دارد.

*آنچه مردم خواستند توجه به جمهور و رای و خواست مردم محقق شده است، برخلاف کسانی که در دنیا مدعی دموکراسی هستند ولی به رای مردم احترام‌نمی‌گذارند در این کشور رای مردم محترم است.

*تمام‌نهاد های انقلاب اسلامی و نهادهای کشوربرخواسته از رای ملت است.

*افتخار جمهوری اسلامی آن است که از ابتدا تاکنون هر دوره انتخابات برگزار کرده است و برای تشکیل همه نهادها به رای مردم مراجعه شده است. 

*کسانی که مدعی دموکراسی هستند به رای فلسطینی، یمنی به رای ملت‌های خود احترام نمیگدارند ولی نظام ‌جمهوری اسلامی‌مبتنی بر جمهوریت، ملاک‌ش رای مردم است.

* مردم ما بر سر پیمانی که با شما بستیم هستیم و اجازه نخواهیم داد کوچکترین فساد در سازمان اداری کشور لانه کند

*در ۸ سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت ولی شاهدیم در تاریخ ایران با یک تشر آمریکایی ها جزایری وبخش هایی از ایران را چگونه دو دستی به بیگانگان دادند ولی در این دوان از تمامیت ارزی این کشور دفاع شده است  و همواره نظام‌پای تمامیت ارزی ایستادگی می‌کند و اجازه نمی‌دهد یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار بیگانگان قرار بگیرد.

*اقتدارنظامی، بنیه دفاعی کشور قدرت بازدارندگی دارد.ادبیات‌گزینه نظامی روی میز است دیگر به حاشیه رفته و دیگر کسی این سخنان را بر زبان جاری نمی‌کند و تجاوز به این اب و خاک را در فکر خود نمی‌پرواند.

*امروز کسانی که می‌خواهند غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسند، کافی است آنچه در این روزهای غزه مقتدر و قهرمان می‌گذرد را نگاه کنند و جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی و کودک‌کشی را ببینند.

*آمریکا و برخی از کشورهای غربی حامی این جنایت‌ها هستند، اینها اگر به خدا معتقدند به خدا،‌ اگر به وجدان معتقدند به وجدان و اگر به تاریخ معتقدند چگونه به تاریخ پاسخ خواهند داد.

*رژیم صهیونیستی از بین رفتنی است. آنها می‌خواهند زمان را بگذرانند ولی مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. 

*غربی‌ها بسیار تلاش کردند با جنگ نظامی، محاصره اقتصادی و تحریم جمهوری اسلامی ایران را مجبور کنند تا در دفاع از فلسطین و آرمان‌های انقلاب دست برداریم اما امروز با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اثبات شد حق با جمهوری اسلامی و امام (ره) است.

حضور مسئولان، شخصیت های سیاسی و نظامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن