۱۰ روز مانده تا برگزاری انتخابات یک خبرگزاری اصولگرا از احتمال بالای ائتلاف جبهه پایداری و شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبر داد.

قالیباف و جبهه پایداری ائتلاف می‌کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

۱۰ روز مانده تا برگزاری انتخابات یک خبرگزاری اصولگرا از احتمال بالای ائتلاف جبهه پایداری و شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبر داد.

طبق اطلاعات رسیده، جلسات مشترک شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و جبهه پایداری به شکل جدی ادامه دارد و برخی منابع نیز از احتمال بالای ائتلاف این دو جبهه در انتخابات پیش رو خبر می‌دهند.

شب گذشته دو عضو برجسته شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با برخی اعضای شاخص جبهه پایداری برای رسیدن به یک لیست مشترک جلسه مشترک دیگری برگزار کردند که این جلسه با موضوع بررسی شاخصه‌های "نماینده اصلح" تا پاسی از شب ادامه داشته است.

برخلاف برخی اخبار، تاکنون نه شورای ائتلاف و نه جبهه پایداری هیچ‌کدام درباره تعداد افراد مدنظر خود بحثی نداشته‌اند و تنها درباره معیار‌ها بحث کرده‌اند و همچنین اینکه جبهه پایداری و شورای ائتلاف درباره برخی گزینه‌ها، نظرات سلبی داشته‌اند که گفته شده درباره برخی از آن‌ها توافقاتی صورت گرفته، اما طبق این گزارش درباره برخی گزینه‌های دیگر همچنان اختلافاتی وجود دارد.

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم، نمی‌توان به‌طور قطع گفت که شورای ائتلاف و جبهه پایداری به یک لیست واحد خواهند رسید، اما منابع مختلف، روند این جلسات را مثبت ارزیابی کردند و احتمال ائتلاف «شانا» (شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب) و «جبهه پایداری» در حال تقویت است.

همچنین جبهه پایداری مصمم است که در صورت عدم ائتلاف با شانا، با هیچ گروه دیگری از جمله امنا یا شورای وحدت، ائتلافی نکند و تنها دستور کار این جبهه، بررسی ائتلاف با شانا است.