با اتمام رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد؛ شما می‌توانید نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و سراسر کشور را به طور لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.

آخرین خبرها از نتایج انتخابات مجلس خبرگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با اتمام رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد؛ شما می‌توانید نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و سراسر کشور را به طور لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.

آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده مجلس خبرگان رهبری از قم شد

سید «محمد سعیدی گلپایگانی» با ۲۶۰ هزار ۹۵۴ رای منتخب قم در مجلس خبرگان رهبری شد.

اعلام نتیجه انتخابات خبرگان در مازندران/ آملی لاریجانی رأی نیاورد

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مازندرانی‌ها از بین پنج نامزد به ترتیب آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی، آیت‌الله علی معلمی، آیت‌الله سید رحیم توکل و آیت‌الله سید صادق پیشنمازی را به عنوان نمایندگان خود در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند. آیت‌الله صادق لاریجانی آملی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از حضور مجدد در مجلس خبرگان باز ماند.

منتخبان مجلس خبرگان رهبری در کرمان معرفی شدند

رییس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج رسمی مربوط به انتخابات ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و برگزیدگان سه کرسی این استان را اعلام کرد. نفر اول سید احمد خاتمی با ۵۷۸ هزار و ۷۷۹رای، نفر دوم احمد شیخ بهایی با ۳۵۷ هزار و ۴۲۰ رای و نفر سوم امان الله علیمرادی با ۳۰۷ هزار و ۸۴۳ رای بودند. کل آرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۸۷ رای اعلام شد.

سید احمد حسینی، پیشتاز انتخابات خبرگان در حوزه انتخابیه مشهد/ علم الهدی سوم است

فرماندار مشهد از ادامه شمارش آرای خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خبر داد و گفت: تاکنون سید احمد حسینی با ۹۱۶ هزار و ۷۸۴ رای ماخوذه حائز بیشترین آرا در این حوزه شده است. بر اساس آرای شمارش شده تاکنون سید مجتبی حسینی با ۷۵۸ هزار و ۶۵۵ رای ماخوذه، سید احمد علم الهدی با ۶۹۱ هزار و ۵۶۸ رای ماخوذه، حسن عالمی با ۶۵۰ هزار و ۹۸ رای ماخوذه، محمدرضا مدرسی با ۶۱۳ هزار و ۷۹۴ رای ماخوذه، غلامرضا مغیسه با ۵۳۸ هزار و ۸۷۲ رای ماخوذه، سید علیرضا صدر حسینی با ۴۹۶ هزار و ۱۶۱ رای ماخوذه و علی محمدی با ۳۸۱ هزار و ۲۴۵ رای ماخوذه در رتبه‌های بعدی کسب آرای مردم قرار گرفته اند.

رئیسی از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی راهی مجلس خبرگان شد

بر اساس اعلام وزارت کشور از میان آراء ماخوذه در حوزه انتخابیه خراسان جنوبی، رئیسی با کسب ۸۲.۵۷ درصد آرای صحیح ماخوذه، نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری شد.

نتایج انتخابات خبرگان در کرمانشاه

اخبار غیررسمی حاکیست که آیت‌الله مصطفی علما و آیت‌الله امان نریمانی به عنوان نامزدهای منتخب استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.

آیت‌الله محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری شد

با شمارش بخش قابل توجهی از ۱۴۵۱ صندوق در شعبات اخذ رأی، آیت الله محسن ابراهیمی با کسب ۵۶/۶۲ آرا توانست به عنوان نماینده استان به مجلس خبرگان رهبری راه یابد. 

حجت الاسلام مرادبیگی نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری شد

حجت السلام والمسلمین «وعد مرادبیگی» با کسب ۱۱۷ هزار و ۶۶۲ رای ماخوذه و با قاطعیت آرا نسبت به رقبای خود، راهی مجلس شورای خبرگان رهبری شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن سعیدی گلپایگانی» ۳۷ هزار و ۲۷۲ رای و حجت الاسلام والمسلمین «عباس شاه رفعتی» ۱۱ هزار و ۹۶۵ رای کسب کردند.

نتایج اولیه شمارش آرای مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی/ آل هاشم بیش از ۸۳۴ هزار رای آورد

بر اساس شمارش آرای خبرگان رهبری تا این لحظه، محمدعلی آل هاشم با مجموع ۸۳۴ هزار و ۱۰۸ رای رتبه اول را کسب کرده است و علی ملکوتی با ۲۵۲ هزار و ۹۲۷ رای در رده دوم قرار گرفته اند. محمدتقی پورمحمدی با مجموع آرای ۲۰۹ هزار و ۵۶۹ رای در رده سوم، جواد حاجی زاده کلجاهی با ۱۹۵ هزار و ۱۳۵ رای در رده چهارم و باقر سیدی بنابی با ۱۳۸ هزار و ۴۸۳ رای در جایگاه پنجم قرار دارند.  بر همین اساس محمد واعظ موسوی با ۱۰۹ هزار و ۲۱۹ رای در رده ششم انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته است.

نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در زنجان اعلام شد

ابوالفضل رفیعی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: رقابت بین ۲ کاندیدا بود که نفر اول حجت الاسلام جواد جعفری با ۱۹۳ هزار و ۷۲۲ رای و کسب ۶۸.۸۸ درصد آرا توانست به مجلس خبرگان رهبری به عنوان منتخب مردم استان زنجان راه یابد و حجت الاسلام اسماعیل نوری نیز ۱۰۰ هزار و ۳۴۴ رای و ۳۴.۱۲ درصد آرا را کسب کرد.

۲ مولوی اهل سنت سیستان راهیِ مجلس خبرگان شدند

مولوی علی احمد سلامی و مولوی عبدالرحمن عارفی با کسب بیشترین آرا از سوی مردم به‌عنوان نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.