اصلاح‌طلبان رادیکال با عقب‌نشینی نسبی از مواضعشان آن هم بعد از انتخابات می‌خواهند به طور کامل از سوی نظام سیاسی طرد نشوند.

عقب‌نشینی رادیکال‌ها بعد از حضور گسترده مردم پای صندوق‌ها/ وقتی منصوری روغن ریخته را نذر امام‌زاده می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: اصلاح‌طلبان رادیکال ماه‌ها بود که سعی می‌کردند مردم را از اصل انتخابات ناامید کنند و در این مسیر هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند. در ماه‌های گذشته بسیاری از عقلای اصلاح‌طلب و غیراصلاح‌طلب به رادیکال‌های جبهه اصلاحات توصیه کردند که در مسیر عقلانیت سیاسی حرکت کنید و مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات نکنید اما مرغ رادیکال‌ها یک پا داشت. آنها تصور می‌کردند می‌توانند با القائات خود مردم را به سمت تحریم انتخابات سوق دهند اما تیرشان به سنگ خورد و حالا بعد از مشاهده مشارکت گسترده مردم در انتخابات مشغول عقب‌نشینی از مواضع پیشین خود هستند؛ مشخصا به تازگی آذر منصوری، دبیرکل حزب رادیکال اتحاد ملت و رئیس جبهه اصلاحات ایران گفته است که مدافع تحریم نبودیم و نیستیم اما حرف منصوری بسیار دیر است و حتما از سوی نظام پذیرفته نمی‌شود زیرا او حالا که انتخابات تمام شده روغن ریخته را نذر امام‌زاده می‌کند!

رادیکال‌ها تا آخرین لحظه انتخابات همه سعی‌شان را برای کاهش مشارکت به کار گرفتند و حالا می‌خواهند برای آنکه همچنان در عرصه سیاسی حضور داشته باشند و حذف نشوند، چنین القاء کنند که مدافع تحریم نیستیم؛ حربه‌ای که هیچکس فریب آن را نمی‌خورد.

نکته پایانی آن است که اصلاح‌طلبان رادیکال به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و مطمئنا آنها در بزنگاه‌های سیاسی آینده بار دیگر همان سیاست‌هایی را پیش می‌گیرند که سال‌هاست اپوزیسیون در پیش دارد و به نظر می‌رسد عقب‌نشینی آذر منصوری و رادیکال‌ها در مقطع کنونی صرفا مصلحت‌جویانه و برای جلوگیری از طردشدن از سوی نظام سیاسی است.