صداوسیما و سیما بعد از سخنان وحدت‌بخش رهبر انقلاب از حمید رسایی دعوت می‌کند و او را تحریک به گفتن سخنان وحدت‌شکن می‌کند.

صداوسیما آتش‌بیار معرکه شده است؟/ چرا بعد از سخنان رهبری از رسایی دعوت می‌کند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: صداوسیما پس از سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت هرگونه کشمکش سیاسی و ستیزه‌گری، از حمید رسایی دعوت می‌کند و مجری برنامه او را تحریک می‌کند تا علیه رئیس مجلس سخن بگوید و دست به فضاسازی بزند. اقدامی که با واکنش شدید کاربران فضای مواجه شد؛ واکنش‌ها عمدتا بر این محور بود که چرا در شرایطی که انتخابات به پایان رسیده است و رهبری هم تأکید می‌کنند که باید فضای وحدت شکل بگیرد و همه از کمشکش پرهیز کنند، صداوسیما که باید نهادی ملی و بی‌طرف باشد، می‌خواهد بر مجادلات بیفزاید؟ چرا صداوسیما در قامت یک طیف سیاسی رفتار می‌کند در صورتی که هم شرعا و هم قانونا باید مطیع اوامر رهبر انقلاب اسلامی باشد.

نکته دیگر آن است که همه رادیکال‌ها و حالا صداوسیما که گویی همسو با آنهاست باید تکلیف خود را روشن کنند که آیا می‌خواهند در خط ولایت حرکت کنند یا نه؟ آیا بنا دارند در تضاد با منویات معظم‌له قدم بردارند یا خود را به صورت نظری و عملی مطیع ولایت می‌دانند؟

در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را به کار گرفته‌اند رهبر انقلاب می‌فرمایند که نباید با کشمکش‌های سیاسی، شیرینی انتخابات مجلس به کام مردم تلخ شود. در این شرایط به ذهن بسیاری رسید که شاید مخاطب سخنان رهبر انقلاب منتخبان رادیکالی از جنس رسایی باشد اما دقیقا صداوسیما از همین فرد دعوت می‌کند، او را تحریک می‌کند و رسایی هم علیه ریاست مجلس سخن می‌گوید.

طبیعتا مردم که با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی زدند اکنون انتظار دارند هیچ عاملی باعث از بین رفتن وحدت و انسجام داخلی نشود و به مراتب اولی از صداوسیما به عنوان رسانه ملی این انتظار بیش از همه است زیرا رسانه ملی باید صدای ملت را منعکس کند نه آنکه بر اختلاف‌ها دامن بزند.