عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به کسانی که به اختلافات دامن می‌زنند گفت: این افراد یا جاهل هستند یا ویژگی برتری‌طلبی دارند.

عضو موتلفه: کسانی که به اختلافات دامن می‌زنند یا غافل هستند یا برتری‌طلب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به کسانی که به اختلافات دامن می‌زنند گفت: این افراد یا جاهل هستند یا ویژگی برتری‌طلبی دارند.

«حسین انواری» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از اختلاف‌افکنی‌ها اظهار کرد: در انتخابات اخیر، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت وحدت بیشتر بوده است؛ در فضای انتخاباتی هر کسی لازم است خود و جناحش را معرفی کند و نباید صرفاً به تخریب بپردازد؛ متأسفانه این اتفاق رخ داد و جناح‌های مختلف در داخل بعضاً همدیگر را تخریب کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی نیروهای اصولگرا نتوانستند خود را از این فضا جدا کنند. این بی‌تدبیری‌ها، نظام تصمیم‌گیری مردم در زمان انتخابات را دچار اختلال کرد.

انواری با تاکید بر اهمیت حفظ جایگاه والای مجلس در اذهان عمومی گفت: اگر قرار باشد در مجلس جدید، این اختلاف‌افکنی‌ها ادامه پیدا کند، مجلس از هیمنه‌اش خارج می‌شود؛ مجلس باید جایگاه رفیع خود را حفظ کند چراکه عصاره و خلاصه مردم است.

وی افزود: ما راهی جز این نداریم که در مقابل تهاجم‌های گوناگون، اتحاد خود را حفظ کنیم. منازعات و تبلیغات انتخاباتی تمام شده و حالا که منتخبین به مجلس راه پیدا کرده‌اند، باید با صمیمیت در کنار همدیگر حرکت کنند.

انواری با اشاره به افرادی که به اختلافات دامن می‌زنند، گفت: این افراد یا جاهل هستند و اولویت وحدت را نادیده می‌گیرند یا ویژگی برتری‌طلبی دارند و از شرایط کشور غافل هستند؛ آن‌ها به عقیده خودشان می‌توانند با تخریب طرف مقابل، جایگاه رفیعی برای خود ترسیم کنند.