یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: شاید بزرگ‌ترین خطای محاسباتی اسرائیل در قبال حزب‌الله لبنان باشد.

رژیم صهیونیستی با حزب‌الله وارد جنگ شود، همه محور مقاومت به میدان می‌آیند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: به تازگی رژیم صهیونیستی مدعی شده است که به حزب‌الله لبنان حمله می‌کند. این ادعا که قدر می‌تواند درست باشد و آیا جنک ابعاد تازه‌ای می‌یابد؟

حسین کنعانی‌مقدم، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «شاید بزرگ‌ترین خطای محاسباتی اسرائیل در قبال حزب‌الله لبنان باشد زیرا اگر این رژیم با حزب‌الله وارد جنگ شود، همه محور مقاومت با تمام قوا وارد میدان می‌شوند و صهیونیست‌ها ضربه سنگینی می‌خورند و البته معلوم نیست این جنگ تا کجا ادامه یابد».

او ادامه داد: «شاید حزب‌الله ترجیحش این باشد که جنگ محدودی با رژیم صهیونیستی داشته باشد اما همان‌طور که سید حسن نصرالله هم گفته بود اگر صهیونیست‌ها وارد عمل شوند، حزب‌الله با تمام توان پاسخ خواهد داد».

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: «آمریکایی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که امنیت رژیم صهیونیستی اولویت‌شان است اما باتوجه به انتخابات در آمریکا این کشور بعید است این کشور وارد دعوایی شود که نه نتیجه‌ای برایش دارد و هم ممکن است در نتیجه انتخابات تأثیر بگذارد. اکنون رژیم صهیونیستی باید خود را آماده طوفان الرمضان کند و البته کرانه باختری هم وارد درگیری حدی با رژیم صهیونیستی می‌شود‌. اکنون کار از دست فتح هم‌ خارج شده است و مردم کرانه باختری می‌خواهند  به مردم غزه کمک کنند تا شرمنده خون شهدای غزه نشوند».

کنعانی‌مقدم در پایان گفت: «ایران هم در این بین به کمک‌های خود به محور مقاومت ادامه می‌دهد اما مایل نیست که مستقیم با صهیونیست‌ها وارد درگیری شود زیرا در این صورت آمریکا هم وارد عمل می‌شود».