شهر گرگان که مرکز استان گلستان است، جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد که آن را تبدیل به یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای کشور کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هتل های گرگان بیشتر در مکان‌هایی قرار گرفته‌اند که دسترسی به امکانات تفریحی و رفاهی این شهر به‌راحتی ممکن باشد. بنابراین هنگام رزرو هتل گرگان بیشترین چیزی که اهمیت دارد، موقعیت قرارگیری هتل است. در این مطلب به بررسی ویژگی‌‌های یکی از هتل‌های گرگان می‌پردازیم که به جنگل‌های سرسبز این ناحیه دید دارد. این هتل علی‌رغم ساختمان اصلی خود، کلبه‌هایی را نیز در محوطه بیرون از هتل برای مهمانان خود فراهم کرده است.

هتل نهارخوران گرگان

معرفی هتل نهارخوران گرگان

هتل سه ستاره نهارخوران گرگان با دو طبقه و 67 واحد اقامتی و بیش از 50 کلبه پذیرای مسافرانی است که برای استفاده از آب‌وهوا و امکانات تفریحی و گردشگری واقع‌در شمال کشور به این ناحیه سفر کرده‌اند. این هتل در سال 1354 افتتاح و در سال 1389 برای خدمت‌رسانی بهتر به مهمانان خود، موردبازسازی کامل قرار گرفته است. موقعیت مناسب هتل نهارخوران، دسترسی به پارک جنگلی النگدره و همچنین روستای گردشگری «زیارت» را بسیار آسان می‌کند. این هتل در بلوار نهارخوران گرگان و در هشت کیلومتری مرکز شهر گرگان قرار گرفته است.

امکانات هتل نهارخوران گرگان

ازجمله امکانات عمومی هتل سه ستاره نهارخوران شهر گرگان می‌توان اتاق‌های اختصاصی یک تا چهار نفره،‌ لابی بزرگ با ظرفیت 50 نفر، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 خودرو، رستوران اصلی با ظرفیت 150 نفر، رستوران سنتی در محوطه کلبه‌ها، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه‌داری، سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، نمازخانه، کتابخانه، دستگاه واکس کفش، کپی، پرینتر و فکس را نام برد.

همچنین امکانات موجود در هر واحد اقامتی نهارخوران نیز شامل مبلمان، کمد لباس، رخت‌آویز، دمپایی، یخچال، حمام، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در همه اتاق‌ها، تلویزیون، سیستم اطفای حریق و اینترنت است.

فاصله هتل نهارخوران تا دیگر مکان‌های گرگان

هتل نهارخوران گرگان

لازم است تا هنگام رزرو هتل گرگان به فاصله هتل موردنظر خود تا سایر مکان‌های تفریحی، طبیعی و مهم توجه داشته باشید؛ چراکه اکثر هتل های گرگان نزدیکی جنگل‌ها قرار گرفته و از دیگر مکان‌ها فاصله نسبتا زیادی دارند. شما با اقامت در هتل نهارخوران با دیگر مکان‌های مهم و تفریحی گرگان به قرار زیر فاصله خواهید داشت:

  • فاصله تا منطقه جنگلی نهارخوران: دو کیلومتر، دو دقیقه با ماشین، پنج دقیقه با پای پیاده
  • فاصله تا سواحل شرقی دریای خزر: 55 کیلومتر، 45 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بندر ترکمن: 48 کیلومتر، 45 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا کاخ اختصاصی: 9 کیلومتر، 10 دقیقه با ماشین، نیم ساعت با پای پیاده
  • فاصله تا رستوران اکبر جوجه: 15 کیلومتر، 15 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مجتمع فرهنگی‌تجاری کاپری: 14 کیلومتر، 15 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا خلیج گرگان: 11 کیلومتر، 12 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مجموعه بهداشت هیرکان: شش کیلومتر، پنج دقیقه با ماشین، 10 دقیقه با پای پیاده

فاصله تهران تا گرگان

اگر از مبدا تهران به‌سمت شمال کشور و شهر گرگان حرکت کنید، فاصله زمانی شما با انواع وسایل حمل‌ونقل به‌شرح زیر خواهد بود:

  • فاصله تهران تا گرگان با ماشین شخصی یا اتوبوس: بین شش تا هشت ساعت
  • فاصله تهران تا گرگان با قطار: 10 ساعت
  • فاصله تهران تا گرگان با هواپیما: 50 دقیقه الی یک ساعت

این فواصل از مسیر فیروزکوه 415 کیلومتر و از مسیر هراز 392 کیلومتر خواهد بود که تفاوت چندانی با هم ندارند. اگر با ماشین شخصی به شمال می‌روید، هرکدام از جاده‌ها خلوت‌تر بود، می‌توانید از همان جاده سفرتان را شروع کنید.

هزینه اقامت در هتل‌های گرگان

هزینه اقامت در هتل های گرگان به‌نسبت سایر هتل‌های کشور در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد. شما می‌توانید از بین هتل‌های یک تا پنج ستاره موجود در این شهر بزرگ و زیبا، مناسب‌ترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل سه ستاره نهارخوران گرگان در رده هتل‌های متوسط این شهر قرار دارد که با اقامت در آن برای هرشب بین 200 تا 400 هزارتومان پرداخت خواهید کرد. اگر بودجه شما کم‌تر یا بیشتر از این مقدار باشد، می‌توانید هتل‌هایی با رده بالاتر یا پایین‌تر رزرو کنید؛ هزینه اقامت در هر اتاق این هتل‌ها هنگام رزرو هتل گرگان به‌صورت اینترنتی قابل مشاهده است.

هزینه هتل‌های یک و دو ستاره گرگان بین 100 تا 250 هزارتومان و هزینه‌های هتل‌های چهار و پنج ستاره این شهر برای هر شب اقامت مبلغی مابین 500 تا یک و نیم میلیون تومان برآورد می‌شود. اقامتگاه‌های بوم‌گردی موجود در ییلاق‌ها و روستاهای توریستی اطراف گرگان هم دیگر گزینه‌های به‌صرفه‌تر برای اقامت خواهند بود.