میدان بزرگ‌ترین رقابت انتخاباتی کشور به روزهای حساس خود نزدیک شده است.

اخبار داغ انتخابات؛ همه چیز به دقیقه نود کشیده شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انتخابات سرنوشت‌سازی که ردای ریاست قوه مجریه را بر تن سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران خواهد کرد. به همین منظور درصدد هستیم مهم‌ترین اخبار و تحلیل‌های انتخابات 1400 را در قالب بسته خبری «اخبار داغ انتخابات» به شما تقدیم کنیم. با ما همراه باشید.

همه نگاه‌ها به روز آخر

چهارمین روز ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری هم تمام شد ولی باز هم خبری از گزینه‌های اصلی انتخابات نشد. امروز آخرین روز نام‌نویسی است و به گفته وزارت کشور این زمان تمدید نخواهد شد.

کدخدایی چه گفت؟

عباس‌علی کدخدایی دیروز از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. وی توضیحاتی را درباره روند ثبت‌نام، تایید صلاحیت نامزدها و برخی از حواشی مطرح کرد.

سکوت در اردوگاه رئیسی 

حمیدرضا ترقی با قاطعیت اعلام کرد که ابراهیم رئیسی در کنار مزار شهید سلیمانی اعلام کاندیداتوری خواهد کرد. دقایقی بعد این خبر تکذیب شد. در این مدت هیچ اعلامیه رسمی از وی مبنی بر حضور یا عدم حضور در انتخابات منتشر نشده است. بنابراین آمدن یا نیامدن رئیسی به روز آخر ثبت‌نام موکول شد.

تحرکات انتخاباتی لاریجانی 

علی لاریجانی از دیگر گزینه‌های اصلی انتخابات است ولی وی هم در این 4 روز به خیابان فاطمی نرفته است. شنیده شد لاریجانی طی تماس تلفنی با آیت‌الله صافی گلپایگانی و  آیت‌الله نوری همدانی از محضر آنها برای حضور در انتخابات کسب اجازه کرده است.

وزیر جوان موضع خود را مشخص نمی‌کند

دیروز برخی خبرها حکایت از آن داشت که محمدجواد آذری جهرمی ساعت 15:30 همراه همسر و فرزندانش به ستاد انتخابات کشور خواهد رفت ولی این اتفاق هم رخ نداد تا همه منتظر تصمیم وزیر جوان در روز آخر ثبت‌نام باشند.

آنهایی که دیروز آمدند

تاجزاده با فخری خانم آمد

مصطفی تاج زاده همراه همسرش فخری محتشمی پور برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400، به وزارت کشور رفت. وی نطق آتشینی را هم بیان کرد که جزئیات کامل آن در ادامه آمده است.

کاندید شدن دانشمند هسته‌ای

فریدون عباسی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی و نماینده مردم کازرون در مجلس با حضور در ستاد انتخابات رسما کاندیداتوری اش را به ثبت رساند. وی گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد، شاید احراز صلاحیت برای پست ریاست جمهوری نشود. این به تشخیص شورا  براساس قانون است. من از همه کاندیداها دفاع می‌کنم و نظرات شان را به گوش مردم می رسانم.

=اینترنت رایگان وعده جدید

سردار علیرضا افشار، فرمانده سابق مقاومت بسیج در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام کرد. وی گفت: باید تلاش کنیم اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند بهتر به مشاغل خود رسیدگی کنند.

چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره آمار چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبین ریاست جمهوری گفت:‌ در مجموع این چهار روز 304 نفر به ستاد انتخابات وزارت کشور برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند.

باز هم این‌ها...

ستاد انتخابات کشور امروز هم شاهد پدیده‌هایی بود که گویا بیشتر برای سرگرمی آمده بودند.

سخنان عجیب نامزدی درباره خانم‌ها

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد برنامه اش این است که هیچ بیکاری وجود نداشته باشد. وی در ادامه اظهاراتش گفت که خانمها گل هستند و گل باید آنقدر نوازش شود که در پارک دربیاید.

فقط سلطان خنده کم بود

یکی از کاندیداهای انتخابات با لباس محلی به ستاد انتخابات کشور آمد و خود را سلطان خنده نامید. 

این کاندیدا ۶ زن و ۱۸ فرزند دارد

شیخ ناصر فرقانی شش زن دارد و ۱۸ فرزند دارد. او هم امروز به ستاد انتخابات آمده بود و کاندیدای ریاست جمهوری شد.

پلاک ماشین آقای کاندیدا مخدوش بود

یکی از بازنشستگان نیروی انتظامی که قصد ثبت نام را داشت با توقف خودرویش مقابل وزارت کشور حاشیه‌ساز شد. ماموران نیروی انتظامی پس از اینکه به خودروی وی برای توقف نکردن تذکر دادند متوجه شدند که پلاک این خودرو مخدوش شده است.