پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

afzayesh_followers

بدون داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام حرفی برای گفتن ندارید! شاید این جمله یکم شعارگونه باشد. شاید بگویید با تعداد فالوور کم هم می توان فروش و درآمد بالایی داشت. اما اگر کمی منطقی به قضیه نگاه کنیم متوجه می شویم که در محبوب ترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران تعداد فالوورهای یک پیج هستند که رابطه مستقیم با موفقیتش دارند.

تکنیک های زیادی برای داشتن فالوورهای بالا در اینستاگرام وجود دارد که همه ما کم و بیش با آن ها آشنا هستیم. حتی اکثر افراد هنوز هم از روش های منسوخ شده برای افزایش فالوور اینستاگرام شان مثل فالو و آنفالو استفاده می کنند. اما باید بدانید اینستاگرام الگوریتم های به شدت قدرتمندی دارد که همیشه در حال بروز شدن است.

به همین خاطر دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهد! طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر ما کاری کنیم که افراد بیشتری در پیج ما زمان شان را بگذرانند پیج ما از دید اینستاگرام خوب بوده و باید بیشتر دیده شود. همین باعث می شود پیج ما وارد اکسپلور شود و کلی فالوور بگیریم. اما این کل داستان نیست!

اصل ماجرا تعامل در اینستاگرام است. هرچه تعامل شما با افراد و مخاطبان هدف تان بیشتر باشد شانس جذب فالوور هدفمند بیشتری را خواهید داشت. با استفاده از ربات های هوشمند اینستاگرام می توانید تعامل بالایی را با مخاطبان هدف تان برقرار کنید.

اگر دنبال بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال جدید هستید باید بدانید که روش های قدی دیگر جوابگو نیست و شما باید از ربات اینستاگرام استفاده کنید. در این مقاله دقیقا قصد دارم در مورد ربات اینستاگرام و نحوه کارکرد آن به شما توضیح بدهم. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

روش های قدیمی برای جذب فالوور دیگر جواب نمی دهند!

اگر دنبال افزایش فالوور اینستاگرام به شکل هدفمند هستید باید قبول کنید که دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهد. فالو آنفالو یکی از روش های منسوخ شده برای جذب فالوور در اینستاگرام است که الان دیگر جواب نمی دهد.

حتی با آپدیت الگوریتم های اینستاگرام این یک روش خطرناک و مشکوک به حساب می آید که اینستاگرام با پیج هایی که از این روش برای افزایش فالوور استفاده می کنند برخورد شدید می کند. خیلی از پیج هایی که از این روش استفاده می کنند را بلاک یا شدوبن می کند.

یا روش دیگری که من بارها دیده ام دوستان ازش استفاده می کنند تبادل استوری یا پست است. همینطور شرکت در گروه های تعاملی! این روش جز اینکه فالوورهای روح شما را افزایش بدهد هیچ سود دیگه ای برای شما نخواهد داشت!

پس مطمئن باشید که روش های قدیمی دیگر جواب نمی دهد و فقط باید از روش های جدید برای افزایش فالوور استفاده کنید. در ادامه بیشتر در موردش توضیح می دهم.

 

ربات اینستاگرام؛ بهترین گزینه برای افزایش فالوور هدفمند!

در سال 2022 باید به فکر بهترین روش های جذب فالوور اینستاگرام باشید. ربات اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای این کار است. با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید پروسه جذب فالوورتان را کاملا اتوماتیک کنید. فقط کافیه پیج اینستاگرام خود را به ربات متصل کنید و یکسری کارهای تعریف شده را به ربات بدهید که برای شما انجام دهد.

حالا این کارها چی هست و اصلا چه فایده ای دارد؟ همانطور که قبلا هم اشاره کردم طبق الگوریتم جدید اینستاگرام میزان تعامل شما با افراد دیگر در اینستاگرام بسیار مهم است. این کار جزء یکی از مهمترین فاکتورها برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است. با ربات اینستاگرام تعامل با دیگران برای شما بسیار راحت خواهد شد.

Instagram_volgers_note

اگر با دیگران در تعامل باشید در جذب فالوور شما خیلی کمک خواهد کرد. حال اگر با مخاطبین هدف تان در تعامل باشید فالوورهایی که جذب می کنید بسیار هدفمند خواهند بود.

مثلا اگر شما لوازم آرایشی می فروشید وارد پیج یکی از بیوتی بلاگر ها شوید و یکی از افرادی که در آخرین پست کامنت گذاشته است را لایک کنید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما کنجکاور می شود که چه کسی او را لایک کرده است. وارد پیج شما می شود تا سری به پست هایتان بزند. همان موقع متوجه می شود که شما لوازم آرایشی می فروشید. به پیج شما علاقه مند می شود و شما را فالو می کند.

با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید این کارها را در حجم بالا به صورت اتوماتیک و 24 ساعته انجام دهید. اگر بخواهید خودتان تایم بزارید در روز این کارها را برای جذب فالوور انجام دهید نه منطقی است و نه اصلا وقتش را دارید. اما خیالتان راحت باشد چون ربات اینستاگرام با هزینه بسیار کم این کارها را برای شما انجام می دهد.

 

استفاده از ربات اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟

مهمترین مزیت ربات های اینستاگرام این است که بدون دخالت فرد و به صورت اتوماتیک طبق برنامه ای که بهش تحویل می دهید فعالیت ها را بدون وقفه و 24 ساعته انجام می دهد. در ادامه بیشتر در مورد مزیت ها و ویژگی های خاص ربات های اینستاگرام هوشمند صحبت خواهم کرد.

 

اجرای اتوماتیک فرایندها از طریق ربات اینستاگرام

یکی از مزیت های ربات اینستاگرام این است که کارهایی که به آن محول شده است را به صورت خودکار انجام می دهد. مثلا اگر بخواهید وقفه هایی در انجام کارها صورت گیرد و سپس مجدد به فعالیت خود ادامه دهد قابل تنظیم است.

 

ربات اینستاگرام هوشمندی بالایی دارد

ربات های اینستاگرام از هوشمندی بالا برخوردار هستند. مثلا اگر مخاطبین هدف شما خانم ها هستند و فقط پروفایل های خانم را بخواهید جذب کنید می توانید ربات اینستاگرام تان را جوری تنظیم کنید که فقط با پروفایل هایی که برای خانم هستند تعامل داشته باشند.

حالا شاید پیش خود بگویید چطور چنین چیزی ممکن است؟ ربات اینستاگرام هوشمند از روی عکس پروفایل و چند مورد دیگر می تواند پروفایل خانم ها را تشخیص دهد.

 

ربات اینستاگرام همه کاره با امکانات بالاست

ربات های اینستاگرام معمولا همه کاره هستند. اگر بخواهید فالو و آنفالو می کنند، پست ها را لایک می کنند، کامنت ها را لایک می کنند، استوری ها را می بینند، دایرکت می دهد و ...

البته همه این کارها را می توانید سفارشی سازی کنید. مثلا ربات را طوری تنظیم کنید که فقط کامنت های فلان پست را لایک کند. یا پست آخر فالوورهای فلان پیج را فقط لایک کند. یا استوری های فلان پیج ها را فقط ببیند!

 

ربات های اینستاگرامی امنیت بالایی دارند

تا قبل از آپدیت آخر الگوریتم اینستاگرام خیلی از ربات های اینستاگرامی این مشکل را داشتند که اکانت صاحب اصلی پیج را بلاک می کردند و در نهایت دیسیبل می شد. اما الان این مشکل برطرف شده است. ربات هایی هستند که با آی پی های مختلف کار می کنند و این باعث می شود تا اینستاگرام کمتر به شما شک کند. هم امنیت بالایی را برای شما تامین می کنند و هم بلاک نمی شوند!

 

جمع بندی

اگر دنبال بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام هستید استفاده از ربات اینستاگرام را به شما پیشنهاد می دهیم. اما باید بدانید هر رباتی به دردتان نمی خورد! باید دنبال ربات اینستاگرام هوشمند و بدون بلاک باشید. ما در این مقاله فقط مزیت های ربات اینستاگرام و اینکه چرا باید ازش استفاده کنید را گفتیم. اما اگر دنبال مطمئن ترین و بهترین ربات های اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم مقاله ربات اینستاگرام سایت http://hamyareweb.co را حتما بخوانید.