وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش در شمال تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی در امور دعاوی ملکی

اگر شما هم این روزها درگیر دعاوی و اختلافات ملکی هستید، وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش آماده ارائه خدمات حقوقی به شما است. بهتر است اهمیت مراجعه به وکیل ملکی در امور دعاوی ملکی را با یکدیگر مرور کنیم. معاملات حوزه املاک به شدت پر رونق هستند. گاهی اوقات افراد تمام سرمایه خود را در این حوزه صرف می‌کنند. به همین جهت در صورت وجود هر گونه ریسک و ضرر کل سرمایه افراد در معرض نابودی و خطر قرار خواهد گرفت. مسلما هیچ کس تمایلی به از دست دادن ماحصل تلاش‌های خود ندارد. اما با ناآگاهی و خودسرانه عمل کردن شاهد هدر رفتن سرمایه مالی بسیاری از افراد در حیطه املاک هستیم. اگر به دنبال وکیل ملکی تهران هستید، همراه تیم دادارمنش باشید. وکیل ملکی به شما کمک می‌کند تا با امنیت و اطمینان بیشتری نسبت به انجام معاملات املاک اقدام نمایید. در واقع وکیل حافظ سرمایه و منافع شما است. به همین جهت ضرورت مراجعه به وکیل ملکی خوب را به هیچ وجه فراموش نکنید.

وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش به عنوان نماینده، مجوز وکالت انجام کار را از سوی شما دریافت می‌کند. بنابراین پس از انعقاد قرارداد وکالت، او می‌تواند در خرید و فروش ملک، زمین، آپارتمان و..‌. راهنمای شما باشد. به کمک وکیل می‌توان نسبت به طرح شکایت از خریدار یا فروشنده اقدام کرد. هم‌چنین دیگر نیازی نیست که برای انجام معاملات املاک نگران از دست دادن سرمایه خود باشید. به کمک وکیل از ضررهای مالی و خسارات در امان خواهید بود. همیشه پیشگیری می‌تواند خیلی بهتر از درمان باشد. به جای اینکه با نا آگاهی خود را در دل دعاوی ملکی بیندازید، بهتر است از ابتدای کار با یک وکیل کاربلد مشاوره نمایید. با این کار از انواع سوء استفاده ها، جرایم و... جلوگیری می‌شود و دیگر در دام کلاهبرداران املاک نخواهید افتاد.

وکیل ملکی در چه دعواهایی می‌تواند به موکل کمک کند؟

علاوه بر خدماتی که پیش از این در خصوص وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش معرفی کردیم، برای تخلیه ملک هم می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید. ما با داشتن مجرب ترین وکیل تخلیه ملک تهران تا رسیدن به نتیجه در کنار شما هستیم. وکیل ملکی می‌تواند در دعواهای ملکی مختلفی نظیر دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی به شما کمک کند. دعاوی ملکی حقوقی دربردارنده‌ی بیشترین پرونده های مرتبط در این حوزه هستند. قوانین و مقررات بی‌شماری از سوی قانونگذار در حیطه املاک و دعاوی حقوقی وضع شده است. مسلما تسلط بر قوانین متعدد ملکی و توانایی استفاده از آن‌ها در استدلال های حقوقی فقط از سوی یک وکیل متخصص میسر است. دعاوی حقوقی نظیر الزام به تحویل ملک، فک رهن و اسناد ضمانتی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به دریافت پایان کار، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی از جمله دعاوی رایج حوزه املاک هستند.

دعاوی تصرف، ابطال قرارداد، مطالبه اجرت المثل، فسخ قرارداد و... از دیگر دعاوی هستند که وکیل ملکی با برعهده گرفتن وکالت دعوی، شما را به مقصود می‌رساند. در حوزه املاک می‌توان برای تخلیه اماکن تجاری، مطالبه سرقفلی، تعدیل اجاره بها، فسخ قرارداد و... در دادگاه طرح دعوی کرد. البته هم‌چنان می‌توان دعاوی بیشتری را در این حوزه متصور شد که نیاز به تخصص و تجربه کافی دارند. دعاوی ملکی می‌توانند با دادخواست های کیفری هم مرتبط باشند. رسیدگی به جرایم حوزه املاک، کلاهبرداری های ملکی و... در دسته دعاوی ملکی کیفری قرار دارند. در این دعاوی دادگاهی صالح به رسیدگی است که مال غیرمنقول یعنی ملک در حوزه قضایی آن واقع شده باشد. دعاوی ملکی در دسته بندی دیگری نیز هستند. این دعاوی، دعاوی ملکی ثبتی نام دارند و مرتبط با مشکلات مربوط به ثبت اسناد و املاک هستند.

کمک گرفتن از وکیل تخلیه مستاجر در تهران

برای گرفتن دستور تخلیه می‌توانید از وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش درخواست مشاوره کنید. مالک و مستاجر در زمان معامله قراردادی مابین خود منعقد می‌کنند که ملزم به رفتار بر اساس مفاد آن هستند. در واقع این قرارداد یک نوع سند حقوقی است که اگر محتویات آن نقض شوند، امکان طرح دعوی در دادگاه برای طرف مقابل به وجود می‌آید. طبق قرارداد بین موجر و مستاجر مالک برای مدت زمان معینی ملک خود را در قبال مبلغی به عنوان اجاره بها در اختیار مستاجر می گذارد. اگر این مدت زمان معین که در قرارداد مورد اشاره قرار گرفته است منقضی شود مستاجر ملزم به تخلیه ملک است.

وکیل تخلیه ملک شمال تهران

اما همیشه این موضوع به همین سادگی اتفاق نمی‌افتد. در بسیاری از موارد مستاجر برخلاف قرارداد عمل کرده و ملک را تخلیه نمی‌کند. در این زمان وقت آن است که به کمک وکیل تخلیه موضوع در دادگاه حقوقی مورد پیگیری قرار گیرد. در زمینه روابط مابین موجر و مستاجر قوانینی وضع شده اند که وکیل به کمک آن‌ها در دادگاه استدلال های مربوطه را انجام می‌دهد. برای حل مشکلات بین موجر و مستاجر جهت تخلیه ملک، شورای حل اختلاف مرجع صالح به رسیدگی است. برای گرفتن دستور تخلیه ملک نیاز به اصل سند مالکیت و قرارداد اجاره است. این اقدامات را وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش انجام می‌دهد.

مشاوره حقوقی گروه دادارمنش در تهران

گروه حقوقی دادارمنش در تهران با کادری مجرب و متشکل از حقوقدانان برجسته کشور به ارائه خدمات حقوقی با بالاترین کیفیت مشغول به فعالیت است. وکیل ملکی خوب به شما کمک می‌کند که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن حکم تخلیه ملک خود را بگیرید‌. یا اگر در شرف انجام معامله ملکی هستید، وکیل ما بررسی های لازم را انجام می‌دهد. هم‌چنین با اخذ استعلامات مربوطه مزایا و معایب انجام معامله را به شما گوشزد می‌کند. هیچ نیازی نیست که شما اطلاعات حقوقی در زمینه‌های مختلف داشته باشید. هرچقدر هم که اطلاعات عمومی بالایی داشته باشید توانایی استفاده از دانش حقوقی نیازمند تخصص و تجربه کافی است.

 

وکیل ملکی گروه حقوقی دادارمنش

 

به درخواست تخلیه غالبا به صورت‌ فوری و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. زمانی که از دادگاه درخواست تخلیه ملک نمایید، ممکن است با اعتراض مستاجر نسبت به حکم تخلیه مواجه شوید. این اعتراض در شرایطی قابلیت توقف حکم را دارد. ممکن است مستاجر ادعای جعلی بودن اسناد ارائه شده از سوی موجر را مطرح کند. یا مدعی تمدید اجاره نامه شود. وکیل ملکی با تجربه خود توانایی مواجه شدن با تمامی شرایط یاد شده را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تیم حقوقی دادارمنش با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم برایتان انجام شود.

 

 

برچسب ها : مشاوره حقوقی تهران,وکیل ملکی تهران,گروه حقوقی دادارمنش,وکیل تخلیه ملک تهران