عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه ترامپ قصد داشت با یک عکس یادگاری حل مشکل اقتصادی ایران را وابسته به مذاکره جلوه دهد، گفت: اظهارات قاطعانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این رؤیای ترامپ را نقش بر آب کرد.

ایران رؤیای ترامپ را نقش بر آب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به موضع گیری قدرتمندانه رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت : اظهاراتی که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر خود به نیویورک داشتند، بسیار مثبت بود و نشان داد که آمریکایی ها حتی نمی‌توانند به آرزوی خود یعنی گرفتن یک عکس یادگاری با سران جمهوری اسلامی برسند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نطق رئیس جمهور در مجمع عمومی و اظهارات ظریف در مصاحبه‌هایش آمریکایی‌ها را سر جای خود نشاند، عنوان کرد: رفتار بعدی آمریکایی‌ها و ناامیدی آنها در مذاکره حاکی از بیان شجاعانه و مقتدرانه سیاست نظام از زبان هیأت اعزامی ایران به نیویورک بود.

وی در ادامه به انتقاداتی نیز درباره زبان بدن و نوع رفتار رئیس جمهور پرداخت و افزود: بهتر بود رئیس جمهور در دیدار با بوریس جانسون قهقهه نزند به خصوص بعد از صدور بیانیه گستاخانه سه کشور اروپایی علیه ایران که حاکی از شدت خصومت آنها نسبت به ایران بود.

مقاومت، تنها راه حل مشکل اقتصادی کشور است

ابوترابی در ادامه درباره نحوه گذر از مشکلات کشور بیان داشت: تابستان سال 97 بود که نرخ دلار تا 18 هزار تومان افزایش یافت اما امروز با نگاه به داخل دلار به 11 هزار و 500 تومان رسیده که نشان می دهد راه مقاومت تنها راه حل است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری طبق قانون اساسی، مواضع کلی نظام را تعیین می کنند که دولتمردان باید از آن تمکین کنند، خاطرنشان کرد: ترامپ قصد داشت با یک عکس یادگاری اقتصاد جمهوری اسلامی را شرطی کرده و این تصور را ایجاد کند که حل مشکلات اقتصادی ایران به مذاکره مشروط است اما اظهارات روحانی در سازمان ملل، مواضع نهایی جمهوری اسلامی را به خوبی به آنها نشان داد./

پایان پیام