برای خانواده‌های از هم جدا شده امروز شاید خیلی عجیب باشد که افرادی با وجود طلاقشان همچنان دور هم جمع شوند و با هم عکس یادگاری بگیرند، اما این اتفاق در میان هنرمندان و بازیگران، اتفاق بعید و عجیبی نیست.

طلاق موفق شریفی نیا و همسرش+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای خانواده‌های از هم جدا شده امروز شاید خیلی عجیب باشد که افرادی با وجود طلاقشان همچنان دور هم جمع شوند و با هم عکس یادگاری بگیرند، اما این اتفاق در میان هنرمندان و بازیگران، اتفاق بعید و عجیبی نیست. مثلا همین چند روز قبل، تصاویری از مهراوه شریفی‌نیا به همراه محمدرضا شریفی‌نیا و همسر سابقش آزیتا حاجیان در اکران خصوصی فیلم قصر شیرین در پردیس سینمایی چهارسو منتشر شد. آن‌ها البته به واسطه شغل و حرفه‌شان هر از چند گاهی در جمعی دوستانه یا کاری یکدیگر را می‌بینند و احتمالا گریزی هم از این دیدار‌ها ندارند، اگر چه ظاهرا رابطه آن‌ها حالا یک رابطه دوستانه است.

دو‌سال قبل هم که آن‌ها در مراسمی غیرکاری دور هم جمع شدند، ملیکا شریفی‌نیا با انتشار تصویری چهارنفره در اینستاگرامش نوشت: «یک شبِ جذاب و به‌یادماندنی در کنار خانواده عزیزتر از جانم و دوستان عزیز و هنرمندِ بسیار ...» او کمی قبل‌تر درباره طلاق پدر و مادرش گفته بود که آن‌ها از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند. در هفته‌های گذشته با مطرح‌شدن ماجرای ازدواج دوم مهدی هاشمی، ماجرای جدایی محمدرضا شریفی‌نیا از همسرش و البته حاشیه‌های بعدش دوباره سر زبان‌ها افتاد و خیلی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها به‌عنوان دو نمونه موفق جدایی نام بردند.

همه این‌ها در شرایطی است که این روز‌ها با خیلی از خانواده‌های ایرانی –خانواده‌های هنری یا غیرهنری- روبه‌رو هستیم که به صورت عاطفی از هم جدا شده‌اند، اما هنوز با هم زندگی می‌کنند یا حداقل مجبورند این‌طور نشان دهند و البته بعضی‌هایشان هم که جدا شده‌اند، خب! سایه یکدیگر را با تیر نشانه می‌روند