به نظر می‌رسد که فشردگی دیدارهای این فصل باعث افت جسمانی لو کا مو دری چ، ستاره رئال مادرید، شده است.

خستگی ستاره کروات: جام جهانی مو دری چ را ذوب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در فینال سوپر جام اسپانیا با نتیجه 1-3 برابر رئال پیروز شد تا برای چهاردهمین بار این عنوان را جشن بگیرد.

مودریچ می‌توانست به بیست و دومین جام قهرمانی‌اش با رئال دست پیدا کند اما موفق به کسب این عنوان نشد و عملکرد نه چندان خوبش باعث شد که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی به خستگی او پس از جام جهانی 2022 قطر اشاره کنند.

مارکا با اشاره به این موضوع مدعی شده است که این بازیکن به ندرت در جریان بازی برابر بارسا در زمین دیده شد و به وضوح انرژی کافی برای بازی را نداشت. این روزنامه اسپانیایی اضافه کرد:« مودریچ از نظر فیزیکی تحلیل رفته است. او اصلا در جریان بازی نبود، سعی می‌کرد توپ را به مهاجمان برساند اما در انجام این کار هم با توجه به مشکلات رئال موفق نبود.»

این بیست و هشتمین حضور مودریچ در ال‌کلاسیکو بود. او در طول دوران حضورش در رئال فقط برابر اتلتیکو مادرید (32 بازی) بیشتر از بارسا به میدان رفته است.

روزنامه موندو دیپورتیوو نیز با اشاره به افت محسوس مودریچ مدعی شد که این بازیکن نشان داد که از دوران اوجش فاصله گرفته و به همین دلیل کارلو آنچلوتی مجبور شد که دنی سبایوس را جانشین او کند.

مارکا همچنین انتقاد تندی از آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، کرد و نوشت:« او افتضاح بود. روی دریافت دو گل مقصر بود و در جریان بازی با بازیکنانی که پشتش بودند مشکل داشت. هربار صاحب توپ شد برای تیمش دردسرآفرین بود.»

این روزنامه همچنین از تونی کروس به خاطر نداشتن همکاری کافی با دیگر بازیکنان رئال انتقاد کرد و اضافه کرد که ادواردو کاماوینگا در حمله و دفاع بسیار کند عمل کرد و نتوانست توپ را به درستی در زمین پخش کند.