کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابد.

محمد نوری: جمعه با خاطراتم بازی می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری به عنوان گلزن‌ترین هافبک تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر در این فصل کار مربیگری را به صورت رسمی آغاز کرده و در کادرفنی تیم مهدی تارتار و ذوب آهن حاضر شده است. او که اولین تجربه مربیگری‌اش مقابل پرسپولیس و در بازی رفت رقم خورد، اکنون پا به استادیوم آزادی خواهد گذاشت و بار دیگر مقابل سرخپوشان قرار خواهد گرفت. محمد نوری درباره شرایط ذوب پیش از جدال با پرسپولیس و حذف از جام حذفی گفت: در این بازی در عین شایستگی حذف شدیم. ذوب آهن موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما در نهایت حریف روی امتیاز میزبانی و استفاده از موقعیت توانست به برتری دست یابد و ما حذف شدیم.

وی ادامه داد: آنها تیم پرمهره ای بودند ولی می‌توانستیم برنده خارج شویم. اما پریرا که بازیکن خوبی هم هست در این بازی ارزش خودش را نشان داد و با گلش باختیم. الان تمرکز ما روی لیگ است. دو سه تا مصدوم داشتیم و با یک سری بازیکن جوان و حفظ استخوان بندی تیم نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم هم دنبال کنیم.

نوری درباره بازی با پرسپولیس در آزادی نیز گفت: الان عضوی از خانواده ذوب آهن هستم. طبیعی است که تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم باشد. این اولین بازی ما در دور برگشت است و می‌خواهیم استارت امیدوارکننده‌ای داشته باشیم. پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد و آنها مقتدرانه صدرنشین شدند و تیم باکیفیتی هستند. مسلما یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. تبحر ویژه در حفظ مالکیت و ایجاد موقعیت با هافبک‌های پرتعداد از آنها تیمی خطرناک در فاز تهاجمی می‌سازد و مسلما بازیکنان ما باید در طول بازی تمرکز خود را کاملا حفظ کنند تا کار سخت‌تر نشود.

مربی ذوب آهن در ادامه گفت: پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و این انگیزه هر حریفی را برای کسب نتیجه مقابل آنها زیاد خواهد کرد و قطعا ما نیز برای دستیابی به نتیجه در آزادی حاضر خواهیم شد. تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را اجرا کنیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کرده‌ایم. آنها تیم کاملی هستند و ما هم سرشار از انگیزه.

نوری درباره تقابل دوباره با پرسپولیس و در استادیوم آزادی اینطور گفت: خب طبیعی است که بخش بزرگی از خاطرات دوران فوتبالی من متعلق به این تیم است. افتخار کاپیتانی آن را داشته‌ام. اکنون در مسیر جدیدی هستم. آغاز مربیگری و امیدوارم بتوانم در این راه هم روزهای خوبی را شکل دهیم. در اولین تجربه مربیگری‌ام مقابل پرسپولیس قرار گرفتم و این دومین تقابل ما خواهد بود. امیدوارم بتوانم به تیم ذوب آهن در کنار کادرفنی بزرگ و باتجربه‌اش و مدیران همراهش و بازیکنان باانگیزه‌مان کمک کنم. امیدوارم در این بازی به نتیجه خوبی برسیم و دل هواداران ذوب آهن و مجموعه این باشگاه را شاد کنیم.