پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه پارس قابلیت تصفیه هر نوع آب و فاضلاب در هر زمان و مکان را فراهم می سازد. از تکنولوژی خاصی برای این دستگاه استفاده شده است به طوری که به صورت موقتی و اضطراری و طولانی مدت استفاده می شود.

این روش توسط تلفیق فرآیندهای مختلف تصفیه آب را انجام می دهد و پیش تصفیه مخصوص به خود دارد به طوری که از سیستم اسمز معکوس برای آن استفاده شده است و آنالیز آب به صورت دقیق صورت می گیرد و همینطور یک سری مطالعات میدانی برای تصفیه آن خواهد داشت.

OCg8990n7SVc

واحدهای عرضه شده دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه

از آنجایی که تقاضا برای دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار زیاد است به طور کلی واحدهای قابل ارائه این دستگاه کمی متفاوت تر از سایر موارد سنجیده می شود. یکی از واحدهای قابل اجرا برای این دستگاه سیستم اسمز معکوس سیار RO پرتابل است که بیشتری تقاضا را در خرید اینترنتی داشته و توانسته ساختار مخصوص به خود را داشته باشد.

مورد بعدی سیستم اولترافیلتراسیون UF است که به صورت پیش تصفیه عمل می کند و البته که فرایند اجرایی آن به صورت سیستم اسمز معکوس RO است.

نوع دیگری از دستگاه تصفیه آب صنعتی وجود دارد که از فیلتراسیون تصفیه آب به آبی استفاده می شود و همینطور تصفیه آب شرب سیار و آب صنعتی نیز در این لایمن دیده می شود.

معمولاً دستگاه دارای بخش مربوط نرم سازی سختی گیری تصفیه آب سیار بوده و همینطور از سختی گیر رزینی مخصوص استفاده شده است. این محصول در تولید آب دمین نیز استفاده می شود و در صنایع داروسازی نیز گزینه مورد نظر است.

این دستگاه برای تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی و بازیابی پساب نیز استفاده می شود و موقعیت مناسبی در زمینه شناورسازی به روش هوای محلول دارد. بنابراین مشخص شده است که دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه کاربرد زیادی دارد.

C1FwAbMgmluB

سیستم پیش تصفیه آب سیار RO

یکی از موضوعات مهم در خصوص دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار، سیستم پیش تصفیه است. سیستم پیش تصفیه آب سیار یک راه حل متحرک برای تصفیه آب برگشتی محسوب می شود و می تواند به بازیافت آب کمک نماید. دقت کنید که بدون نیاز به حمل و نقل پرهزینه، شرایط تصفیه آب فراهم می شود.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه پارس

دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه پارس دارای مکانیزم اجرایی بسیار جالبی است به طوری که این دستگاه سبب تولید آب آشامیدنی خالص و بدون هیچ میزان آلودگی است.

از دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار برای تصفیه آب های شور و پساب و سطحی و چاه استفاده می شود. راه اندازی این دستگاه سریع است. دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار تمام اتوماتیک تنها نیاز به یک اپراتور نیمه ماهر دارد و دیگر نیاز به تخصص بیشتری برای راه اندازی سیستم نخواهد بود.

این دستگاه به صورتی طراحی شده است که سبب کیفیت مطلوب برای آب آشامیدنی و بهداشتی می شود و همینطور گل و لای را حذف می کند و هر مقدار کدورتی که در آب وجود دارد توسط فیلتر دیسکی و شنی از بین می رود.

برای راه اندازی این دستگاه نیاز به ژنراتور برق است و سطح جابجایی آن بسیار آسان و دقیق است. پیش تصفیه فیلتر دیسکی برای فیلتر کردن اجسام ریز و درشت در دستگاه اجرا شده است و همینطور دارای پیش تصفیه مخصوص برای حذف گل و لای است. این دستگاه می تواند ذرات معلق آب را از قطر 40 تا 5 میکرون توسط میکرو فیلترها حذف نماید.

به طور کلی روند کاری دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه به صورتی است که از ممبرین های اسمز معکوس استفاده می شود تا استانداردهای آشامیدنی لازم را در نظر می گیرد.

ضدعفونی کردن نهایی آب توسط عملیات کلرزنی یا تزریق ازن صورت می گیرد و به طور کلی توسط دستگاه یو وی هدایت می شود.

این دستگاه مجهز به سیستم بسته بندی بوده و شرایط بسته بندی یک لیتری و گاه بیشتر را فراهم می سازد.

go3zCyhKZy3d

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه

دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار به طور کلی به دو دسته کانتینری و کامیونی تقسیم می شود. دسته اول سیستم های کانتینری هستند به طوری که دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار در داخل کانتینر قرار می گیرد و توسط تریلی به محل مورد نظر منتقل می شود.

دسته دوم سیستم کامیونی است که در این سیستم ها، دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار روی ریموک قرار می گیرد و برای فضای بحرانی مثل جنگ و سیل و ... مناسب است.

این سیستم ها قابلیت تصفیه آب های سطحی و زیرزمینی را دارند.

نوع دیگر مشهور به دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار PAUL است. این دستگاه برای مواقع بحرانی استفاده می شود و از تکنولوژی اولترافیلتراسیون برای آن ها استفاده می شود و نیاز به هیچ نیروی محرکه ای ندارند.

این دستگاه ها از نظر ساز و کار بسیار خاص طراحی شده اند و برای مصارف خانگی دستگاه تصفیه آب خانگی پرفکت واتر نیز در ابعاد کوچکتر عرضه می شوند.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه

وقتی دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار نوین تصفیه پارس را خریداری می کنید و روش اینترنتی را انتخاب می کنید، محصول به صورت فوری به دست شما می رسد. ضمانت کیفیت کالا وجود دارد به طوری که اگر از کیفیت کار راضی نباشید می توانید با تیم فروش ما ارتباط بگیرید تا شرایط شما پیگیری شود.

دستگاه با خدمات پس از فروش عرضه می شود و همینطور شرایط برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار به صورت پرداخت درب منزل نیز در برخی از طرح های تخفیف فصلی وجود دارد.

ما در سایت نوین تصفیه پارس تضمین می کنیم که بهترین قیمت از محصولات را ارائه می دهیم بنابراین هیچ مشکلی در راستای سفارش محصول وجود ندارد شما می توانید دقیقاً طبق نیاز خود سفارش دهید و از کیفیت بی نظیر آن استفاده نمایید.

یک مطلب بسیار مهم اینکه معمولاً دستگاه تصفیه آب صنعتی سیار در انواع مختلفی عرضه می شوند و نیاز است که گزینه مورد نظر خود را بر اساس سطح کاربرد و کارایی که دارد بسنجید.

البته که برخی از مدل ها کمی گرانتر هستند اما می توان گفت که محصول از نظر ساختار اجرایی در شرایط خوبی قرار گرفته است. این محصولات از نظر سطح اجرایی متفاوت هستند.

ارتباط با نوین تصفیه پارس:

آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت : www.novintasfie.com

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars