درگیری خونین ۲ مرد در جنوب تهران منجر به جنایت شد.

جنایت هولناک در جنوب تهران / یک ضربه کافی بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ یکشنبه  23 مردادماه جاری، درگیری مرگباری بین  2 مرد جوان جلوی یک خانه در جنوب تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 149 امام زاده حسن (ع) و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس اگاهی به همراه ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

تیم جنایی به محض حضور در محل حادثه با جسد خون‌آلود مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ همچنین مرد جنایتکار قبل از رسیدن پلیس از مهلکه گریخته بود.

تحقیقات میدانی بازپرس پرونده و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، مرد جوان به دلیل اختلافات ناموسی از سوی مرد جنایتکار جلوی خانه یک زن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

به دنبال دریافت این اطلاعات، اعضای تیم جنایی وارد عمل شدند و با اقدامات ویژه پلیسی هویت قاتل را که یک مرد جوان است، شناسایی و تجسس‌های گسترده  را برای دستگیری وی آغاز کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس کشیک ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی جسد مقتول برای بررسی‌های به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری قاتل وار عمل شده‌اند.