استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در این استان حادثه تروریستی پیرانشهر که منجر به شهادت سه تن پاسداران انقلاب اسلامی شد را محکوم کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر پیام تسلیت صادر کرد:

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم، وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه 3 تن از رزمندگان سپاه پاسداران در شهرستان پیرانشهر، که در درگیری با عوامل ضد انقلاب به فیض رفیع شهادت نائل آمدند مایه تألم و تأثر شد.

این اقدام ناجوانمردانه که به فاصله کمتر از 10 روز در استان شهیدپرور آذربایجان غربی رخ داد، نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی رزمندگان اسلام در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی از شمال تا جنوب استان دارد و ضرورت هوشیاری بیشتر و آمادگی کامل در مقابل اقدامات تروریستی عناصر ضد انقلاب و ایادی استکبار را بیش از پیش نمایان‌تر می‌سازد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت رزمندگان اسلام  را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم غیور استان و خانواده‌های سرافراز و داغ‌دیده این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای شهدای والامقام علو درجات را از خداوند منان مسألت دارم.

ترور و جنایت آذربایجان‌غربی را از توسعه باز نخواهد داشت

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در پیامی ضمن محکوم نمودن اقدام تروریستی عوامل ضد انقلاب در به شهادت رساندن سه تن از رزمندگان اسلام در شهرستان پیرانشهر، تأکید کرد ضد انقلاب و تروریست های خون آشام که با پشتوانه و حمایت استکبار و صهیونیسم دست به چنین اقدامات وحشیانه ای می‌زنند؛ یک بار دیگر چهره کریه و چرکینی از عداوت و دشمنی خود با آرامش و امنیت مردم آذربایجان‌غربی را، آشکار ساخته‌اند.

 در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است: ترور و جنایت در روزهایی که آذربایجان‌غربی مصمم‌تر از همیشه سودای رسیدن به توسعه‌ای پایدار و متوازن را برنامه‌ریزی کرده و در دست اجرا دارد، پیامی جز زبونی دشمنان و تداوم توطئه آفرینی استکبار جهانی و عوامل نشان‌دار آنها در منطقه نداشته و البته به لطف و مدد الهی و به برکت خون شهدای والامقام، نتیجه‌ای جز وحدت و همدلی مردم عزیز ما در پی نخواهد داشت.

با این اقدامات کور تروریستی نه تنها دشمنان به اهداف شوم خود نخواهند رسید، بلکه عزم مردم و مسئولان و جان برکفان صیانت از امنیت را برای شتاب بخشیدن به اقدامات امنیت ساز، آرامش بخش و توسعه آفرین جزم تر و منسجم‌تر خواهند کرد.

همان‌گونه که خون سرداران و سربازان شهید و مردم قهرمان و مقام استان آذربایجان‌غربی در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، عزت و سربلندی ایران عزیز و نابودی متجاوزان را رقم زد، خون پاک این شهیدان والامقام نیز، ان‌شاءالله ناامنی،ترور و خشونت را بزودی ریشه‌کن خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن شهادت سه تن از پاسداران عزیز انقلاب، اسلام و ایران در حادثه تروریستی که در شهرستان پیرانشهر رخ داد، شهادت این سربازان رشید را خدمت همه هموطنان بویژه مردم آذربایجان‌غربی و شهرستان پیرانشهر، خانواده‌های داغدار این عزیزان و همرزمانشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای یکایک این شهدای بزرگوار علو درجات در جنت اعلی و رحمت و غفران واسعه الهی خواستارم.