رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری فروشنده مخدر گل در اینستاگرام خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: به دنبال تأکیدات سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در فضای حقیقی و فضای مجازی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در رصدهای خود از فعالیت یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش مخدر گل کرده بود، با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس فتا نیز در این خصوص انجام شده است، گفت: مأموران با اطمینان از فعالیت این صفحه در امر خرید و فروش مخدر گل اقدام به اخذ مجوز از مقام قضائی کرده و با استفاده از شیوه‌های پلیسی و مهندسی معکوس گرداننده این صفحه را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

بخشنده با بیان اینکه در بازرسی از این افراد پنجاه کیلو و 280 گرم ماده توهم زای گل کشف و ضبط شد، افزود: عامل اصلی و دارنده صفحه اینستاگرامی نیز از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شد و با توجه به همکاری افراد دیگر با وی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، گل از مشتقات ارتقا یافته گیاه شاهدانه است که بطور عامیانه به نام حشیش شناخته می‌شود، اما برخی از جوانان و خانواده‌ها تصور می‌کنند که عوارض کمتری دارد در حالی که اینگونه نیست.