سیستم برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی اکسیر به گونه ای طراحی شده است که با در نظر گرفتن ریزترین جزئیات و برخورداری از تیم آموزشی حرفه ای ، آزمون آیلتس را شبیه سازی کرده و تجربه شرکت در آزمون اصلی آیلتس را برای شما فراهم می کند .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیستم برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی اکسیر به گونه ای طراحی شده است که با در نظر گرفتن ریزترین جزئیات و برخورداری از تیم آموزشی حرفه ای ، آزمون آیلتس را شبیه سازی کرده و تجربه شرکت در آزمون اصلی آیلتس را برای شما فراهم می کند .

امتیازات ویژه آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی اکسیر چیست؟

آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی اکسیر به دو صورت حرفه ای و اکسپرس انجام می شود . در پکیج اکسپرس نتایج آزمون به صورت Regular message ارسال می شود . در واقع ارسال نتایج 2 روز کاری زمان می برد . استفاده از پکیج اکسپرس برای افرادی مناسب است که می خواهند بدانند در حال حاضر در چه سطحی قرار دارند .

در پکیج حرفه ای آزمون IELTS در یک فایل صوتی مهارت های آزمون ارزیابی شده و در نهایت نتایج ارسال می گردد . ارسال نتایج در فایل صورتی 4 روز کاری زمان می برد و از طریق ایمیل انجام می شود . استفاده از پکیج حرفه ای برای افرادی مناسب است که می خواهند بدانند در کدام مهارت زبان انگلیسی ضعف دارند . در نهایت با دریافت آنالیز و راهکارهایی برای بهبود بخشیدن به آن ها ، در آزمون های بعدی عملکرد خود را بهبود می بخشند . امتیازات ویژه آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی اکسیر عبارتند از :

  • مهارت های ریدینگ ، رایتینگ ، لیسنینگ و فایل صورتی مصاحبه اسپیکینگ در برگه های پاسخنامه ارائه خواهد شد .
  • با سابقه ‌ترین ، با تجربه ‌ترین و منظم ‌ترین مرکز برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس کشور
  • از طریق وب سایت اکسیر آکادمی امکان رزور آنلاین آزمون آزمایشی آیلتس وجود دارد .
  • در هر چهار مهارت زبان انگلیسی استاندارد زمانی آزمون رعایت می شود .
  • انتشار سیستماتیک نتایج آزمون با انتشار در پنل کاربری وب‌ سایت آکادمی اکسیر
  • آزمون آزمایشی آکادمی اکسیر کاملا تالیفی و استاندار می باشد .
  • برخورداری از سری جدید آزمون های استاندارد و دیده نشده آیلتس
  • معتبر ترین استاندارد بین المللی محتوایی آزمون ماک آیلتس
  • نتایج آزمون در تایم مشخصی برای متقاضیان ارسال می شود .
  • امکان پشتیبانی پس از شرکت در آزمون وجود دارد .
  • طرح بیمه IELTS

آزمون آزمایشی شبیه سازی آیلتس  یک نمونه از آزمون هم تراز آزمون اصلی IELTS می باشد که با رعایت تمامی استانداردهای آزمون اصلی آیلتس به منظور ارزیابی دقیق افراد در مواجهه با سوالات ی که توسط سازمان آیلتس مطرح می شود،طراحی شده و کاملا دقیق و قابل اعتماد می باشد .

چرا باید آزمون آزمایشی آیلتس؟

تجربه نشان می دهد برگزاری آزمون های آماده سازی و مشابه آزمون بین المللی IELTS می تواند دلیل اصلی و مهم عدم موفقیت در ازمون اصلی آیلتس را برای داوطلبان مشخص کند و نشان دهد که علت اصلی عدم موفقیت در این آزمون، آشنا نبودن با ویژگی و شرایط موجود در آزمون اصلی بین المللی آیلتس می باشد.

آکادمی زبان اکسیر با برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس توانسته است به خوبی شرایط را برای داوطلبین خود مهیا سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به وبسایت آموزشگاه آیلتس اکسیر آکادمی با کارشناسان و مشاورین مجموعه ما در مورد ثبت نام و برگزاری آزمون های آزمایشی در ارتباط باشید .

افرادی که در آزمون های شبیه سازی آیلتس شرکت می کنند ،معمولا در آزمون اصلی IELTS موفق خواهند بود . شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس موجب آشنایی و کسب آگاهی از شرایط موجود و از همه مهم تر باعث کسب تجربه در افراد می شود .در این آزمون نقاط قوت و ضعف افراد به خوبی شناسایی می شود و در صورت نیاز می توان با مشاوره و راهنمایی های لازم به رفع آن ها پرداخت.

شرکت در آزمون های شبیه سازی آیلتس به دلایل مختلفی که در بخش قبل بیان کردیم اهمیت دارد و هم چنین در زمان و هزینه های مختلف صرفه جویی می شود .کاهش هزینه ها به این صورت است که داوطلبین زمانی که آمادگی لازم برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس نداشته باشند همواره با عدم موفقیت و کسب امتیاز و نتیجه دلخواه در آزمون را خواهند داشت و باید برای هر آزمون هزینه ای را پرداخت کنند .

در حالیکه در آزمون های آزمایشی هزینه ی آن کمتر از آزمون اصلی آیلتس است و درکنار آن می توان از خدمات مشاوره ای نیز استفاده کرد . شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس برای داوطلبین کاهش زمان و هزینه را به همراه خواهد داشت . آزمون های آزمایشی اکسیر کاملا مشابهه با آزمون های اصلی آیلتس و رعایت قوانین و استاندارد طراحی شده است .