دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از پر و مسلوب المنفعه کردن و همچنین پلمب 267 حلقه چاه غیرمجاز در سطح شهرستان خبر داد.

پلمب 267 حلقه چاه غیرمجاز در ساوجبلاغ/بیش از 83 هکتار از اراضی کشاورزی به حالت قبل اعاده شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حیدر جعفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در خصوص اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از اراضی زراعی از اقدام به اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ اراضی و باغ ها و اجرای احکام قطعی در این رابطه و آزادسازی و اعاده شدن بیش از 83 هکتار از اراضی کشاورزی به حالت قبل خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: در زمینه حفاظت از اراضی ملی نیز با درخواست ادارات متولی حفظ اراضی و با احراز مالکیت سازمان شاکی نسبت به رفع تصرف از اراضی موصوف اقدام و با اعمال قانون بالغ بر 10 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده که بخش عمده ای از آن با دستور مستقیم دادستانی صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی اظهار کرد: به دستور مستقیم دادستانی نسبت به پر و مسلوب المنفعه کردن و همچنین پلمب 267 حلقه چاه غیرمجاز در سطح شهرستان اقدام شد و به میزان 53 هزار مترمربع از بستر و حریم رودخانه این شهرستان آزاد و 80 دستگاه حفاری غیرمجاز نیز توقیف شد.

انتهای پیام/د/1105/س/1