معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به اهمیت پروژه آزادراه تهران - شمال، گفت: فاز اول این پروژه قبل از دهه فجر افتتاح می شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد ظهر یکشنبه در جریان سفر به استان البرز که به منظور افتتاح پروژه های شهرستان نظرآباد در هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: ئر سال جاری تعداد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات پروژه های هفته دولت در سال جاری نیز افزایش داشته است، گفت: در استان البرز بیش از 422 پروژه عمرانی با اعتبار دو هزار و 173 میلیارد تومانی افتتاح می شود.

معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به اینکه امسال شاعد افتتاح پروژه های دولتی و خصوصی هستیم، گفت: در شهرستان نظرآباد شاهد اتمام جاده های خاکی هستیم.

جمالی نژاد در بخش دیگری با اشاره به مشکلات ترافیکی استان البرز و تردد سالانه 500 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی این استان، گفت: خوشبختانه شاهد پروژه های راهسازی در این استان هستیم که نویبخش حل معضل ترافیک است.

وی در خصوص پروژه های عمرانی قابل افتتاح استان البرز در هفته دولت، گفت: در شهرستان طالقان 44 پروژه با 340 میلیارد تومان اعتبار، در شهرستان اشتهارد 130 پروژه با اعتبار 513 میلیارد تومان و در شهرستان نظرآباد 57 پروژه با 180 میلیارد تومان افتتاح می شود.

معاون عمرانی وزارت کشور تعداد پروژه های عمرانی قابل افتتاح شهرستان ساوجبلاغ در هفته دولت را 134 پروژه و با اعتباری بالغ بر 263 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در فردیس نیز 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، 60 پروژه عمرانی نیز در کلان‌شهر کرج با اعتباری بالغ بر 939 میلیارد تومان افتتاح می شود ...

جمالی نژاد در خصوص این پروژه آزادراه تهران - شمال، گفت: فاز اول این پروژه قبل از دهه فجر افتتاح می شود.