مهمانسرا و هتل ها مکان هایی هستند که اکثر افراد حداقل یکبار در آن اقامت داشته اند و همیشه خواستار تمیزی و نظافت هرچه بیشتر محل اقامت خود بوده ولی تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که اصولا نظافت ها شامل چه استانداردهایی است .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 از چه وسایل نظافتی برای تمیزکاری این مکان ها استفاده می شود؟ جاروهای خانگی یا جاروبرقی صنعتی هتلی؟ در ادامه بیشتر درمورد چگونگی نظافت هتل ها و اماکن اقامتی مسافرین می پردازیم با صنعت شرق همراه باشید .

لزوم استفاده از جاروبرقی صنعتی هتلی

نظافت هتل و مهمانسراها از نظر مسافرین اهمیت بالایی دارد.در این میان می توان از هتلداران این سوال را پرسید که چیزی در نظافت اتاق های هتل برای شما اهمیت دارد. با کمی تحقیق می توان به این نتیجه رسید که نظافت تخصصی و حرفه ای اتاق ها و سرعت نظافت،امکان نظافت با ایجاد کمترین صدااز موارد اهمیت نظافت هتل ها محسوب می شود.

 دوام تجهیزات نظافتی هتل از جمله جاروبرقی صنعتی هتلی ، دستگاه خوشبو کننده هوا ، تی ، سطل زباله ، مایع ریز و سایر وسایل شستشوی و.. از دیگر موارد مهم نظافت اتاق های هتل ها می باشد.شما می توانید با مراجعه به وبسایت صنعت شرق و مشاهده تجهیزات نظافتی ، محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید و یا با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در ادامه به بررسی ویژگی های مهم جاروبرقی صنعتی هتلی می پردازیم. دوام بالا نسبت به دستگاه های جاروبرقی خانگی، توانایی جمع آوری آب و صدای بسیار کم و عدم مزاحمت برای افرادی که در اتاق های دیگر اقامت دارند و داشتن انواع سری و متعلقات متنوع برای نظافت فضاهای باریک و دشوار،نظافت اساسی و تخصصی سطوح مختلف چون موکت و فرش، پرده و.. همگی از ویژگی های مهم جاروبرقی صنعتی هتلی می باشد که اکثر هتلداران و صاحبان مهمانسرا از این دستگاه برای نظافت و تمیزکاری سریع اتاق ها استفاده می کنند .

برای اطلاع از قیمت دستگاه جاروبرقی صنعتی و سایر تجهیزات نظافتی می توانید به سایت صنعت شرق مراجعه نمایید و با مشاورین مجموعه جهت خرید مناسب ترین جاروبرقی مشورت های لازم را داشته باشید.

به طور کلی جاروبرقی صنعتی هتلی شامل یک پمپ هواست که برای ایجاد خلاء نسبی برای مکش و جذب غبار از سطوح مختلف و جمع آوری آن ها در مخزن می باشد.از جاروبرقی های صنعتی برای تمیزکاری سطوح بزرگ استفاده می شود. از مزیت های مهم و اصلی جاروبرقی صنعتی هتلی این است که امور نظافتی در سطوح وسیع را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

خرید جاروبرقی صنعتی در نگاه اول بسیار پرهزینه به نظر می رسد اما با در نظر داشتن عمر طولانی و بررسی کاربردهای آن، خرید این دستگاه برای هر شرکتی لازم است. با دستگاه جاروبرقی صنعتی نظافت در زمانی کوتاه انجام می شود . با استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی فعالیت های زمانبر نظافت افراد بسیار کمتر می شود.

امکانات و اندازه جاروبرقی های صنعتی موجب می شود که در انرژی و نیروی کار افراد ، زمان و هزینه های جانبی نظافتی صرفه جویی شود . در ساختار کلی جاروبرقی های صنعتی سیستم جمع آوری خاک، مایعات،آلودگی ، گرد و غبار به صورت پیش نیاز تعبیه شده است. این تجهیزات بهداشت و تمیزی در محیط را ایجاد می کنند و همین موضوع به رشد فعالیت های تجاری و افزایش سلامت در محیط می شود .

از جاروبرقی صنعتی هتلی علاوه بر اماکن اقامتی در محیط های بزرگ صنعتی جهت نظافت سطوح و تمیزکاری دستگاه های مختلف صنعتی استفاده می شود . موتورهای پرقدرت این دستگاه و استفاده از فناوری های جدید در آن نظافت سطوح مختلف را بهینه و بسیار کارآمد تر انجام می دهد . همین امر منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی می گردد .

بدون تردید داشتن محیط کار تمیز و بدون گرد و غبار و آلودگی ، مواد آلرژی موجب افزایش راندمان کارکنان در محیط می گردد. این موضوع نه تنها از لحاظ بهداشت و تمیزی ساختمان مهم است بلکه از نظر ایمنی و بهداشت محیطی نیز اهمیت دارد.محیط آلوده علاوه بر ایجاد مشکلات و بیماری های مختلف در حوزه سلامت، ضرر و زیان زیادی را در فعالیت های تجاری نیز ایجاد می کند.

خرید جاروبرقی های صنعتی مناسب برای صاحبان تجارت امری مهم است ، زیرا در ابتدا برای آن ها هزینه زیادی دارد اما صرفه جویی های زیادی را به همراه خواهد داشت. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صنعت شرق مراجعه فرمایید .