اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هستید، می توانید از طریق کارشناسان مجرب پرشین مایگرنت به تمام سؤالات خود در این زمینه پاسخ دهید.

امکان مهاجرت کاری به استرالیا بدون مدرک زبان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی از روش های دریافت ویزای ارزشمند کشور بی نظیر استرالیا، مهاجرت کاری است که امکان استفاده از شرایط زندگی عالی و وضعیت اقتصادی فوق العاده حاکم بر این کشور را برای متقاضیان فراهم می کند. همواره افراد زیادی از سراسر جهان خواستار مهاجرت به استرالیا هستند و از روش های مختلفی برای دست یابی به این مهم استفاده می کنند که یکی از بهترین روش ها در این زمینه، اخذ ویزای کاری برای مهاجرت است.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با امکان مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هستید، می توانید از طریق کارشناسان مجرب پرشین مایگرنت به تمام سؤالات خود در این زمینه پاسخ دهید.

همان گونه که در قسمت فوق بیان شد، یکی از بهترین روش های اقدام جهت مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای کاری این کشور است و دلایل اصلی آن، آسان بدون شرایط دریافت و امکانات عالی است که به واسطه این روش مهاجرتی می توان از آن بهره مند شد. برای این که بتوانید شرایط دریافت این نوع ویزا را به دست آورید، باید حداقل ۶۵ امتیاز (شامل امتیازات اسپانسرشیپ) در جدول امتیازی Point based  (این ویزا براساس امتیازات متقاضی در این جدول صادر می شود.) به دست آورید.

لذا پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال کارهای مهاجرت از ایران به کشور استرالیا هستید از طریق همین سایت با ما همراه باشید، تا شما را با جزئیات بیش تری از این روش مهاجرتی آشنا کرده و به خوبی توجیح نماییم.

مدرک زبان جهت اخذ ویزای کاری استرالیا

برای دریافت ویزای کاری کشور استرالیا، وجود یک سری مدارک و پیش نیاز ها الزامی بوده که یکی از آن ها مدرک زبان است. اکثر افرادی که به دنبال انجام این کار هستند، مطمئنا تا حدودی از قوانین آن اطلاع دارند و اغلب آن ها به دنبال پاسخ به این سؤال که آیا دریافت ویزای کاری بدون نمره زبان امکان پذیر است یا خیر، هستند. به همین منظور ما با نگارش این مقاله در ادامه توضیحاتی را در این جهت به شما ارائه خواهیم داد. بنابراین تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

اگر از طریق ویزای کاری قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، باید بدانید که در این صورت بدون داشتن نمره زبان، امکان انجام این کار وجود ندارد. بر اساس قوانین هر فرد متقاضی باید برای هر یک از مهارت های زبان انگلیسی، حداقل نمره ۶ را دریافت کند که این مهارت ها شامل لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ می شود.

آیا وجود مدرک زبان برای اعضای پرونده مهاجرتی الزامیست؟

قوانین در این زمینه برای اعضای خانواده فرد متقاضی مهاجرت به استرالیا متفاوت و به شرح زیر است.

افراد بالای ۱۸ سال:

کلیه اعضای پرونده مهاجرتی (اعضای خانواده فرد متقاضی) که سن آن ها بالای ۱۸ سال است، باید در این آزمون ها شرکت کرده و در صورت دریافت نمره اور آل ۴٫۵ آیلتس به بالا، از پرداخت هزینه های آموزش زبان که تقریبا برابر با ۴۸۰۰ دلار استرالیا است، معاف می شوند.

افراد زیر ۱۸ سال:

طبق قوانین تمامی اعضای پرونده مهاجرتی که سن آن ها زیر ۱۸ سال است از انجام آزمون زبان معاف و نیازی به ارائه نمره ندارند. اما، اگر بخواهند هزینه های آموزش زبان را متقبل نشوند، باید حتما در آزمون شرکت کرده و حداقل نمره (۴٫۵ اور آل آیلتس ) را کسب نمایند.

همسر فرد متقاضی

مدرک زبان همسر متقاضی می تواند در مجموع امتیازات او تأثیر گذار باشد. به این صورت که اگر بتواند نمره ای برابر با ۶ آیلتس ( نمره ۵۰ آزمون PTE) را برای هر مهارت به دست آورد، ۵ امتیاز برای همسر خود به ارمغان خواهد آورد.

اهمیت نمره زبان در مهاجرت کاری استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا آزمون های زبان دیگری وجود دارند که هریک امتیاز بندی خاص خود را دارا هستند. اگر شما شرایط لازم برای شرکت در آزمون های آیلتس را ندارید، می توانید از دیگر آزمون هایی که اداره مهاجرت برای این کار در نظر گرفته است، استفاده کنید و نمره ای که معادل نمرات آیلتس است را کسب نمایید تا بر اساس قوانین مورد پذیرش قرار بگیرید. این آزمون های انگلیسی شامل  QET,PTE,CAE,TOEFL IBT می شوند.

اگر در آزمون آیلتس نمره ۶ را برای هر مهارت یا معادل آن را در سایر آزمون ها کسب نمایید، به دلیل تسلط پایین شما به زبان، امتیازی دریافت نخواهید کرد و شرایط اخذ ویزای مهاجرت کاری را کسب نمی کنید. اما، اگر نمره آیلتس یا نمره برابر آن برای دیگر آزمون ها، ۷ به بالا شود ( تسلط متوسط)، شما ۱۰ امتیاز کسب کرده و این شرایط را به دست خواهید آورد.

نکته: نمره ۸ در هر مهارت آیلتس برای شما سقف امتیازات که نشانه تسلط زیاد است را به همراه می آورد.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با نمرات سایر آزمون ها، معادل هریک از آن ها با آیلتس، امتیازات و مواردی از این دست هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت مؤسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت به جواب تمامی سؤالات خود در رابطه با مهاجرت کاری استرالیا برسید. شما می توانید با بهره گیری از تجارب و مشاوره های کارشناسان و وکلای مهاجرتی این مؤسسه به راحتی کارهای اخذ ویزای کاری کشور استرالیا را انجام دهید.

مؤسسه پرشین مایگرنت با کادر مجرب و ماهر خود در زمینه مهاجرت کاری به کشور استرالیا، شما را به خوبی راهنمایی کرده و بهترین گزینه جهت انجام کارهای مهاجرتی شما محسوب می شود. بنابراین، اگر قصد دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات مفید در این زمینه را دارید، می توانید از طریق آدرس https://persianmigrant.com/ با کارشناسان این مؤسسه باسابقه ارتباط برقرار کنید. امیدواریم که بتوانید بهترین گام را در جهت تحول زندگی خود با همراهی ما بردارید.