پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید و تاثیر آن بر رزرو هتل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رزرو هتل یکی از مهمترین اقداماتی است که قبل از سفر به هر نقطه از جهان باید به آن توجه داشته باشید. داشتن محل اقامت باعث اطمینان خاطر فرد شده و امکانات مورد نیاز را برای مسافران برآورد خواهد کرد. هتل ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هریک از آنها میزان خدمات متفاوتی را نسبت به یکدیگر ارائه می کنند و انتخاب بهترین مورد از میان آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توجه داشته باشید که بی شک هتلداران به دنبال رزرو تمامی اتاق های خود هستند و در صورتی که موفق به ارائه تمامی اتاق های خود شوند قطعا میزان سود بیشتری نیز خواهند داشت. لازم به ذکر است که هتل های بزرگ و مشهور معمولا به دلیل اینکه برای بسیاری شناخته شده اند در اغلب اوقات مملو از مسافر بوده و این هتل های کوچک هستند که نیاز به تبلیغات بیشتری برای دیده شدن هستند و باید تبلیغات گسترده ای برای این هتل ها انجام شود تا بتوانند در اغلب اوقات اتاق هایی مملو از مسافر داشته باشند. در ادامه توضیحات کامل تری در این خصوص ارائه نموده ایم:

رفع نگرانی هتلداران با چنلید

یکی از مهمترین نگرانی هایی که برای بسیاری از هتلداران وجود دارد فروش کم اتاق هایشان است که در نتیجه سود کمتری را نیز به دنبال خواهد داشت. برای رفع این مشکل راه های مختلفی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها داشتن تبلیغات گسترده در زمینه وب است. بی شک ارائه تبلیغات در فضای مجازی هزینه زیادی را برای هتل ها خواهد داشت اما می توان با روش های مختلف دیگری نیز باعث افزایش میزان فروش هتل ها شد. یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغات هتل استفاده کردن از پلتفرم های فروش است. چنلید با اینکه به تازگی وارد عرصه شده است اما در این مدت زمان کوتاه به دلیل کیفیت بالا و کارایی زیاد توانسته به یکی از محبوب ترین ها بدل شود. توجه داشته باشید که چنلید به بهترین شکل ممکن اطلاعات هتل ها را دربر گرفته و کلیه خدمات مورد نیاز را برای رزرو هتل ها ارائه می کند.

چنل منیجر و ارائه خدمات به موقع

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که آژانس های گردشگری با آن رو به رو هستند به روزرسانی دیر هنگام اطلاعات هتل هاست که باعث ایجاد مشکلاتی برای آژانس و هتل ها می شود. به گونه ای که گاها تمامی اتاق های یک هتل تکمیل ظرفیت شده ولی بر روی سامانه آژانس های گردشگری اعمال نشده است و این مساله زمانی موجب مشکل می شود که یک اتاق توسط چند نفر به صورت همزمان رزرو شود. در این صورت یکی از مسافران مجبور به لغو رزرو اتاق خود می شود و طبیعتا نارضایتی هایی را نیز به دنبال خواهد داشت. چنل منیجرها به دلیل به روزرسانی سریع قیمت ها و ظرفیت موجود هتل در سامانه خود که در اختیار آژانس های گردشگری قرار می گیرد جلوی بسیاری از این مشکلات را گرفته است.

هتل

متصل شدن چنل منیجر به آژانس گردشگری

یکی از مهمترین مزیت های چنل منیجر متصل شدن مستقیم آن به سامانه آژانس های گردشگری است. به گونه ای که چنل منیجرها علاوه بر اینکه اطلاعات هتل ها را در خود به ثبت می رسانند به دلیل متصل شدن به سامانه آژانس های گردشگری کلیه اطلاعات به صورت دقیق و خودکار بر روی سامانه آژانس گردشگری نیز اعمال می شود و این امر باعث افزایش میزان رضایت مشتریان شده و در نتیجه فروش هتل ها را نیز افزایش خواهد داد. علاوه بر موارد ذکر شده نیاز به نیروی انسانی در آژانس های گردشگری نیز کاهش پیدا می کند به گونه ای که میزان هزینه های مورد نیاز برای خدمات پشتیبانی هتل در آژانس های گردشگری کاهش پیدا کرده و میزان سودآوری آژانس ها نیز روند روبه افزایش را در پیش خواهد گرفت.

هتل

خدمات منحصر به فرد برای هتل های کوچک

هتل های کوچک معمولا شانس کمتری برای رزرو دارند چرا که هم کمتر دیده شده و هم به دلیل کم بودن تعداد اتاق ها توسط کمتر کسی رزرو می شوند. اما چنلید به کمک این هتل ها آمده است تا هتلداران کوچک از داشتن مشتری محروم نمانند. توجه داشته باشید که هتل های کوچک می توانند در سامانه چنلید ثبت نام کرده و کلیه اطلاعات رزرو هتل را با این برنامه به اشتراک بگذارند. علاوه بر اینکه میزان فروش هتل ها در این مواقع افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است که در دوران کرونا میزان فروش هتل ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است اما با استفاده از چنل منیجر به دلیل اینکه مشتریان معمولا تمایل به رزرو هتل های کمتر رزرو شده دارند هتل های کوچکتر شانس بیشتری را برای ارائه خدمات خواهند داشت.

به گفته ی علی رضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم آنلاین دوسویه چنلید:

"چنل منیجر ها وظیفه ی دریافت موجودی، نرخ اتاق و سرویسهای مرتبط با آن را از سیستم های مدیریت هتلداری بر عهده دارند. از سوی دیگر سامانه های رزرواسیون با اتصال به این چنل منیجرها میتوانند این اطلاعات را دریافت و به کاربران خود نمایش دهند. یکی از مهمترین کاربردهای چنل منیجرها بروزرسانی لحظه ای موجودی و نرخ اتاق ها می باشد به گونه ای که کاربران سامانه های مختلف رزرو اقامتگاهی بتوانند ارتباطی انلاین با هتل را تجربه نمایند."

وی همچنین در معرفی چنلید گفت:

" می بایست بدانید که چنلید یک چنل منیجر نیست بلکه یک پلتفرم آنلاین است که ارتباطی را میان تامین کنندگان اعم از هتلداران، چنل منیجر ها و سامانه ها ... با خریداران که شامل آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری و سازمانها... هستند ایجاد می کند و این ارتباطی دو سویه است بدین معنی که آژانس های گردشگری نیز می توانند هتل ها و مراکز اقامتی خود را در آن معرفی نمایند تا فروخته شود. چنلید راهکاری سازمانی برای آنلاین کردن کسب کار های حوزه ی اقامت است و میزان خطای نیروی انسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. این پلتفرم به هیچ وجه در تعیین قیمت تاثیری نخواهد داشت و نرخ گذاری در این پلتفرم کاملا آزادانه خواهد بود. چنلید با تیم پشتیبانی قدرتمند توانایی ارائه خدمات سراسری را داشته و باعث تعامل خریداران و تامین کنندگان هتل خواهد شد. با بهرمندی از خدمات چنلید تامین کنندگان و خریداران میتوانند بازارهای خود را افزایش دهند.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/