​فارس نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: شبکه آمدنیوز با هدف براندازی نرم در ایران ایجاد شده بود و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله آمریکا و فرانسه تمام پشتیبانی‌های فنی و امنیتی را از این شبکه داشتند.

وی افزود: فردی خودفروش و وطن‌فروش با مدیریت شبکه آمدنیوز که هدفش براندازی نرم در ایران بود عامل این حرکت شد و لایه‌های امنیتی سیستم‌های غربی مانع از دسترسی به وی و سرپل‌های این شبکه شده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کار سپاه در دستگیری روح الله زم یک شاهکار بود و سپاه با این کار سرویس‌های مخوف بیگانه را دور زد و آنها از عملیات حساب شده و پیچیده سپاه جا ماندند و سپاه توانست از تورها و سپرهای امنیتی سرویس‌های غربی عبور و روح الله زم را در تور فریب خود گرفتار کند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: این اقدام اشراف و برتری عملیاتی اطلاعات سپاه را در مقابل سرویس‌های غربی و نظام سلطه نشان داد. از سوی دیگر چتر ایمنی و سپرهای دفاعی آنها را سپاه در هم شکست که این مسئله برای شبکه‌های مشابه آمدنیوز هم ناامنی، اضطراب و تزلزل ایجاد کرد.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر شده تمام سرشاخه‌ و شبکه مویرگی که دزدی اطلاعات می‌کردند و به انتشار اکاذیب و اتهامات و تفرقه‌افکنی در شبکه مجازی مرتبط با آمدنیوز می‌پرداختند را در داخل و خارج از کشور شناسایی کند. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که با دستگیری روح الله زم کار تمام نشده و آنها نیز تحت پیگیری خواهند بود و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که باید تاوان عملکرد خائنانه‌ خود را بدهند و این خواسته ملت ایران است که کسانی که به این کشور و فرهنگ آن خیانت کرده‌اند، تاوان کارشان را بپردازند.