سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره تدبیر اصلاح طلبان برای احیای سرمایه اجتماعی شان، گفت: من عضو شورای عالی سیاست‌گذاری نیستم. این موضوعی است که آنجا تصمیم گیری می شود.

مرعشی: عارف هنوز برای نامزدی یا عدم نامزدی در انتخابات تصمیم نگرفته است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هرچه بازار خبر درباره کمپین انتخاباتی اصولگرایان داغ است، اصلاح طلبان اندر خم یک کوچه اند. آنها برنامه هایی دارند اما آنقدر کثرت دیدگاه در این اردوگاه هست که به تعبیری می توان گفت خودشان را سرگرم کرده اند تا شورای نگهبان نظرش را درباره تأییدصلاحیت نامزدها اعلام کند.

حسین مرعشی در گفتگو با مثلث درباره خوشحالی اصولگرایان از سرلیستی دوباره عارف در جریان اصلاحات توضیح داد: آقای عارف هنوز تصمیمشان را برای نامزدی یا عدم نامزدی در انتخابات مجلس نگرفتند، هر وقت تصمیم گرفتند اصلاح طلبان نیز اعلام نظر می کنند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره ریزش پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان یادآور شد: نمی شود کشتی گرفتار توفان باشد اما حال یک بخشی از سرنشینانش خوب باشد بنابراین هیچ جناحی دستش برای انتخابات مجلس پُر نیست.

وی درباره تدبیر اصلاح طلبان برای احیای سرمایه اجتماعی شان، گفت: من عضو شورای عالی سیاست‌گذاری نیستم. این موضوعی است که آنجا تصمیم گیری می شود.

مرعشی درباره چالش برانگیزشدن سرلیستی قالیباف در جناح اصولگرا برای اصلاح طلبان گفت: خیالمان راحت است چون امکان ندارد قالیباف نامزد انتخابات مجلس شود و این اخبار فقط برای مطرح کردن نام او است بنابراین محلی از تحلیل ندارد.