رئیس شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان از کناره‌گیری حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم این شهرستان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال کرد و گفت: حجت‌الاسلام سالک در بیانیه‌ای با صراحت عنوان کرد که برای باز کردن میدان به روی جوانان در انتخابات پیش‌رو شرکت نخواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسول حامدیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به بیانیه حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده اصولگرا که دو روز گذشته منتشر شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به تربیت نیروهای انقلابی و پشتوانه سازی مدیریتی برای نظام اسلامی و هموار کردن حضور جوانان در مراکز تصمیم ساز و اجرایی کشور تاکید کردند و ایشان(حجت‌الاسلام سالک) در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری با انتشار بیانیه ای از شرکت در انتخابات پیش رو  انصراف خود را اعلام کرد. 

رئیس شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان از سالک به عنوان یکی از پیشکسوتان انقلاب نام‌برد و افزود: ما موافقیم نیروهای جوان که رویش‌های جدید نظام اسلامی هستند در صحنه حاضر شوند و پیشکسوتان انقلاب که از جایگاه بالایی برخوردارند آنها را در تحقق اهداف مورد نظر یاری کنند. 

وی درباره فهرست نامزدهای اصولگرایان اصفهان در انتخابات مجلس بیان کرد: در جلساتی که در قالب مجمع اصولگرایان اصفهان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم و با سایر گروه‌های عضو این مجمع هماهنگ هستیم و این گروه‌ها به دنبال سهم خواهی نیستند. 

حامدیان ادامه داد: اگر به دنبال سهم خواهی باشیم، هرکس به دنبال منافع خود می‌رود در حالی که حفظ وحدت و انسجام اصولگرایان از اهداف شکل گیری مجمع است و نظرات شخصی ملاک نیست. 

وی تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان در گذشته راهبردی را برای خود تعریف کرده و همچنان به این راهبرد پایبند است و از آنچه باعث توفیق و تقویت نیروهای مجموعه خط امام و رهبری و تحقق اهداف انقلاب اسلامی شود، استقبال می‌کند. 

رئیس شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان ادامه داد: ما در مجمع اصولگرایان اصفهان عضو هستیم و بر این اساس برای انتخابات پیش‌رو حتی اگر برخی نظرات مورد قبول ما نباشد اما اعضای مجمع آن را تصویب کنند، می پذیریم زیرا نظرات شخصی برای ما ملاک نیست.    

شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی دارای پنج کرسی است که اصولگرایان این شهرستان در انتخابات مجلس دهم، لیستی پنج نفره به نام‌های حمیدرضا فولادگر، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، کمال حیدری، مجید نادرالاصلی و سید مجتبی خیام نکویی منتشر کردند که تنها 2 نفر از آنها به نام‌های حمیدرضا فولادگر و احمد سالک کاشانی به مجلس راه یافتند و سه نماینده دیگر به نام‌های مینو خالقی، ناهید تاج الدین و حیدر علی عابدی اصلاح طلب بودند که  در ادامه شورای نگهبان مینو خالقی را حذف کرد و حسن کامران در مرحله دوم انتخابات به مجلس راه یافت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.