استکبار جهانی به خاک ذلت نشسته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بابیان اینکه استکبار جهانی امروز به خاک ذلت نشسته است، گفت: ایران در اوج عظمت و عزت است.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی استاد حسینی ظهر شنبه در مجمع پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های جهاد کشاورزی استان، ضمن بیان اینکه استکبار جهانی در منطقه و جهان به خاک ذلت نشسته است و این در حالی است که ایران اسلامی در اوج عظمت و عزت قرار دارد، ابراز کرد: قدرت موشکی، دفاعی و همچنین بازدارنده ایران اسلامی به‌جایی رسیده که دشمن حتی جرئت حمله نظامی ندارد.
وی افزود: امروز آمریکا که در رأس استکبار گران جهان قرار دارد در اوج ذلت است و لذا برای بازسازی و تحکیم جایگاه سیاسی خود در منطقه و جهان ایران را به سمت میز مذاکره سوق می‌دهند.
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مذاکره مشخص است چرا که ایشان بارها گفته‌اند ما مذاکره نمی‌کنیم، بیان کرد: برخی خودفروخته با علم به این موضع‌گیری‌های معظم‌له، هنوز داعیه مذاکره با آمریکا رادارند.
استاد حسینی بابیان اینکه مذاکره با آمریکا بیهوده است، گفت: آن‌ها می‌خواهند با کشاندن ایران پای میز مذاکره غرور و ابهت ملی و انقلابی این انقلاب و نظام را در هم شکنند.

وی بابیان اینکه آمریکا به مذاکره با ایران قصد دارد تا سقوط جایگاه جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای جهان را رقم بزند، تأکید کرد: باید هوشیار بود و در برابر این استکبار گران ایستاد.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه جایگاه باعظمت ایران اسلامی امروز به‌راحتی به دست نیامده است، ابراز کرد: برای این جایگاه و افتخاری که ایران اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب به دست آورده، خون‌های فراوانی داده‌شده که باید پاسدار و قدردان آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از پیشکسوتان عرصه جهاد استان سمنان تقدیر شد