فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: هر اقدام دشمنان به سرعت شناسایی و در نطفه خفه خواهد شد و مردم همراه با نیروهای نظامی و امنیتی اجازه نمی دهند دشمنان به اهداف پلید خود برسند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه «نیروهای مسلح باید مراقب فتنه باشند و آرایش و آمادگی های لازم را برای مقابله با فتنه داشته باشند، زیرا طبق فرموده خداوند متعال در قرآن، فتنه از کشتار و قتل نیز بدتر است» اظهارداشت: آنچه مقام معظم رهبری از سال گذشته برمبنای تحلیل های خودشان از رفتار دشمنان انقلاب اسلامی ایران داشته و بارها به آن اشاره کرده اند، موضوع اقدامات خصمانه آمریکا و اجانب آن علیه ایران اسلامی است، زیرا آمریکایی ها به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در کشور ما و در سطح منطقه هستند.

وی با اشاره به مسائل پیش آمده در عراق، لبنان و سوریه در سال های اخیر خاطر نشان کرد: با نگاه به کشور های منطقه و مسائل رخ داده در این کشورها به خوبی برای ما ثابت می شود که آمریکایی ها چگونه در این کشورها آشوب و فتنه های متعددی به پا کردند تا مردم را از مسیر مطالبه گری از آمریکا به دلیل جنایات فراوانش در منطقه به مسیر دیگری بکشانند.

فرمانده سپاه تهران گفت: در کشور ما نیز این نگرانی وجود دارد، آمریکایی ها با توجه به مشکلات اقتصادی که در داخل وجود دارد بخواهند دست به چنین اقدامات فتنه آلودی بزنند. البته ملت شریف ایران با سایر ملت ها تفاوت بسیاری دارد، مردم ایران به مسئولان و رهبر معظم انقلاب اعتماد و به انقلابشان ایمان دارند و دست آشوبگر آمریکا را در چهل سال گذشته در پس همه مشکلات و مسائلی که برای کشور به وجود آمده به وضوح دیده و شناخت بسیار خوبی از آمریکا و حیله گری و توطئه های آن دارند.

سردار یزدی تصریح کرد: مردم غیور و شریف ایران به هیچ عنوان به آمریکا اجازه رسیدن به اهداف پلید خود را نخواهند داد، نیروهای مسلح ایران اسلامی از ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی در سراسر کشور و در تهران سپاه محمد رسول الله و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمادگی کامل دارند که با آرامش و امنیت سال ۱۳۹۸ و انتخابات مجلس را پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: امروز اشراف اطلاعاتی و تسلط امنیتی و البته آگاهی و بصیرت مردم شریف ایران به میزانی است که هر اقدام دشمنان به سرعت شناسایی و در نطفه خفه خواهد شد، ضمن اینکه مردم شریف ایران همراه و همگام با نیروهای نظامی و امنیتی اجازه نمی دهند دشمنان ایران اسلامی به اهداف پلید خود برسند.