بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تا زمانی که غیور مردان نیروی دریایی ارتش از این مرز و بوم دفاع می کنند دشمن حتی جرات نگاه گستاخانه نمی تواند داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه دوم دریایی در جاسک اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور دریایی و برخوردار از مرزهای دریایی وسیع است که حفظ و حراست آن بر عهده ی نیروهای مسلح و در راس آن نیروی دریایی است.
وی ادامه داد: امنیت موضوع اصلی هر کشوری است و نیروی دریایی یکی از شاخص ترین بخش ها در برقراری امنیت در دریا به شمار می رود.
وی ابراز داشت: در سایه امنیت پیشرفت، رشد، توسعه و شکوفایی دست یافتنی است و در نبود آن هیچ یک از این مولفه های عمران و آبادانی کشورها محقق نمی شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: دریا فرصت های کلانی در اختیار کشورگذاشته که یکی از آنها فرصت برای برقراری ارتباط با دوستان است.
امیر دریادار خانزادی اشاره کرد: مقام معظم رهبری در خصوص احیای نیروی دریایی فرمودند موضوع های ساخت و ساز و زیر ساخت و نیروی انسانی را باید در راس امور خود قرار دهید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: گام دوم انقلاب اسلامی برای تمدن سازی و شکل گیری تمدن جمهوری اسلامی است که این با همت جوانان محقق می شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برنامه کشور برای توسعه سواحل مکران گفت: فرودگاه و بیمارستان در حال ساخت شهرستان جاسک توسط این نیرو در راستای توسعه سواحل مکران است.
در پایان این مراسم از تلاش های امیر دریادار دوم رضا عباسی در کسوت فرماندهی منطقه دوم ولایت تقدیر و ناخدایکم کوروش محرابی به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی شد.