نماینده مردم بروجرد در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد دولت گفت: بین کشوری که دولت مستقر دارد با کشوری که دولت مستقر ندارد باید تفاوت باشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: حکایتی نقل کرده‌اند که شاهی به غلامش گفت برای من آب بیاور. شاه پس از چند دقیقه به غلام گفت: آب آوردی؟ غلام گفت: آری. شاه گفت: آیا آب را خوردم؟ پس چرا تشنه هستم؟ دولت می‌گوید ما از رکود عبور کردیم، تورم را کنترل کردیم، دیوار تحریم‌ها ترک برداشته است. برجام هم امضا شد و هم اجرا. پس این چه وضع بازار است؟

نماینده مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از وضعیت معیشتی تاکید کرد: بین کشوری که دولت مستقر دارد با کشوری که دولت مستقر ندارد باید تفاوت باشد. ما دولت مستقل داریم این چه وضعیت آشفته‌بازاری است که در بحث مسکن و خودرو داریم؟ چرا با متخلفان برخورد نمی‌شود؟ این سیاه‌بازاری که طرف پای کامپیوتر بنشیند یک خودرو ثبت کند سپس با تفاوت 20 میلیون بفروشد چطور درست شده است؟

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «دولت باید پاسخگو باشد» گفت: چهار ماه برای اصلاح ساختار بودجه کشور فرصت داشتیم. هم‌اکنون دو ماه آن باقی مانده است. چرا دولت به ما گزارش نمی‌دهد که آن 13 میلیارد دلار ارز دولتی سال 97 را به چه کسی داده است؟ چه کالاهایی وارد کرده است؟ دستگاه قضائی باید قاطعانه ورود کند اما مقدمه آن این است که دولت لیست اسامی آنها را منتشر کند.