سخنگوی جبهه خط امام و رهبری با اشاره به آخرین تحولات تشکل متبوعش برای انتخابات مجلس اظهار کرد: کارها را در جهت وحدت اصول گرایان به شکلی پیگیری می‌کنیم که بتوانیم اکثریت احزاب این جریان سیاسی را برای انتخابات با یکدیگر متحد کنیم.

اتفاقات مهم در جامعه روحانیت؛ پشت پرده جلسات محرمانه چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کمال الدین سجادی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آخرین تحولات و فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری در راستای انتخابات مجلس چه بوده است اظهار کرد: ما جلساتمان را در جبهه پیروان برای وحدت اصول گرایان پیگیری می‌کنیم تا آنها با انسجام و هم گرایی بیشتری وارد کار انتخاباتی شوند و ساختاری شکل گیرد که بتواند اکثریت اصول گرایان را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصول گرا اظهار کرد: در این جلسات دبیران کل احزاب عضو جبهه پیروان و سایر اصول گرایان حضور دارند که در چهارمین جلسه آن که روز پنج شنبه برگزار شد بحث وفاق میان اصول گرایان و همدلی بیشتر با حضور اعضای جامعه روحانیون مبارز را بررسی کردیم و هم اندیشی‌های فراوان و مفیدی در این زمینه انجام شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این که ارزیابیش از روند جلسات مشترک جامعه روحانیت با احزاب اصول گرا بسیار مثبت است اظهار کرد: در این جلسات نظرات خوبی مطرح می‌شود و از آن جا که خود جامعه روحانیت هم در حال پوست اندازی ساختاری است و منسجم‌تر و بهتر می‌شود امیدواریم که برگزاری این جلسات برای پیشبرد اهداف اصول گرایان مثبت باشد.

سجادی با یادآوری این نکته که جبهه پیروان هنوز عملاً وارد کار انتخاباتی نشده است اظهار کرد: البته هر یک از احزاب عضو جبهه پیروان برای خود وظایفی را تعریف کرده‌اند و به عنوان نمونه جامعه اسلامی کارمندان، کمیته سیاسی خود را تشکیل داده و قرار است دبیران آنها در شهرستانها به بررسی کاندیدهای بالقوه در کشور بپردازند و فهرستی از آنها دریافت کنند و به تهران ارسال کنند تا ببینم چه کسانی برای حضور در مجلس مفید باشد و پارلمانی در تراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین کمیته سیاسی جامعه اسلامی کارمندان قرار است کاندیداهای بالقوه را در تهران نیز مشخص کنند تا با استفاده از آن لیست و هماهنگی‌های لازم با سایر احزاب جبهه پیروان به سمتی حرکت کنیم که وحدت اصول گرایان در انتخابات آتی تأمین شود.