یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است هدف غربی‌ها از طرح مذاکره موشکی این است که با تضعیف توان دفاعی کشور، هر زمان که اراده کردند از حربه تهدید نظامی علیه ایران استفاده کنند.

مهرعلیزاده: توان موشکی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
محسن مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم ، درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با توان دفاعی و موشکی کشور، گفت: توانایی دفاعی ما در ابعاد نظامی، به عنوان قدرتی بازدارنده برای حفظ امنیت کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف دشمنان از طرح مذاکرات موشکی با ایران این است که با تضعیف توان دفاعی کشور، هر زمان که اراده کرد از حربه نظامی در راستای جلوگیری از مسیر پیشرفت ملت ایران استفاده کند. بنابراین توان موشکی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: آمریکا‌یی‌ها و اروپایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون به انحای مختلف ایران را درگیر فشارها و تحریم‌های اقتصادی قرار داده‌اند ولی این فشارها هیچگاه نتیجه‌ای برای آنها نداشته است. البته این طور نیست که این فشارها در زندگی مردم تاثیرگذار نباشد ولی برآیند تحریم‌های اقتصادی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا علیه ملت ایران نتوانسته آنها را به اهداف مدنظرشان که همان سلطه بر ملت ایران است، برساند.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه مردم ایران بیش از هر مسئله‌ای به دین، اعتقادات و سرزمین‌شان عشق می‌ورزند،‌ خاطرنشان کرد: راه مبارزه با دسیسه‌‌های آمریکایی‌، مقاوم‌سازی اقتصاد داخلی و همچینن آگاه سازی بیش از پیش مردم در قبال این دسیسه‌ها است.