ایرنا- محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با انتشار لینک گفت وگوی خود با برنامه هارد تاک بی بی سی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: گفت وگوهای بیشتری در راه است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ظریف بامداد چهارشنبه در این توئیت خود با انتشار یک لینک ویدئویی افزود: «گفت وگوی من با زینب بداوی برای برنامه هاردتاک بی‌بی‌سی در جریان سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس اکوسوک (شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد) در اقامتگاه سفیر ایران ضبط شد. گفت وگوهای بیشتر در راه است …».

ظریف عصر روز گذشته (سه شنبه) نیز در حساب شخصی خود در توئیتر با انتشار لینک گفت وگویش با شبکه ان بی سی نوشت: «گفت وگوی من با لستر هولت از برنامه اخبار شبانه این شبکه در نیویورک. ما ۱۵ جولای در اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل متحد به گفت وگو نشستیم، یکی از سه ساختمانی که من اجازه پا گذاشتن در آن را دارم آن هم در حالی که مشغول انجام وظیفه رسمی خود در سازمان ملل متحد هستم.

گفت وگوهای بیشتر از بی‌بی‌سی و دیگر شبکه‌ها پخش خواهد شد»

به گزارش ایرنا، ظریف در حالی روز شنبه برای شرکت در نشست سالانه مقامات عالی‌رتبه شورای اقتصادی - اجتماعی ملل متحد عازم نیویورک شد که وزارت امور خارجه امریکا در ویزای صادر شده، اقدام به اعمال محدودیت شدید در تردد وی در نیویورک کرده است.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در این رابطه گفت که ویزای ظریف و هیأت همراه او اجازه سفر بین مقر سازمان ملل متحد و اماکن دیپلماتیک ایران در ۶ بلوک و همچنین محل اقامت سفیر ایران در نزدیکی مقر سازمان ملل را دارند.