فرمانده میدانی وقت نیروی انتظامی در جریان غائله ۱۸ تیر سال ۷۸ خواستار فراهم آمدن شرایط برای برگزاری مناظره با موسوی لاری در صداوسیما شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار فرهاد نظری فرمانده میدانی وقت نیروی انتظامی در جریان غائله 18 تیر سال 78 در نامه‌ای به رئیس صداوسیما از علی‌عسگری درخواست کرد که شرایط برگزاری مناظره مشترک میان او و موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات را فراهم کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

جناب آقای دکتر علی‌عسگری

با سلام و احترام

جناب آقای موسوی لاری طی نامه‌ای خطاب به حضرتعالی مطالب اعتراض گونه ای را نسبت به مصاحبه اینجانب در برنامه جهان‌آرای شبکه افق که به تاریخ 18 تیر ماه 1398پخش شد، اظهار داشته اند و طی آن ضمن استفاده از ادبیات توام با قضاوت‌های ناصواب و ایراد تهمت به شخص بنده  و همچنین تضعیف رسانه ملی اتهاماتی را عنوان کرده اند، در حالی که سخنان ایراد شده از طرف اینجانب در آن برنامه، برابر اسناد معتبر و متقن می باشد که آماده ارائه آن ها هستم. 

بعد از پخش برنامه مذکور به دلیل اقبال و استقبال افکار عمومی که انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی مشهود است و همچنین اعتقاد بنده به شفافیت و روشنگری پیرامون وقایع براندازی خاموش در روزهای 17 و 18 تیرماه 1378، لذا این کمترین سرباز وطن که وام دار و وابسته هیچ گروه و حزب و جریان سیاسی نبوده و نیستم پس از گذشت بیست سال سکوت و خانه نشینی، و تحمل سختی خار در چشم و استخوان در گلو هم اکنون آمادگی دارم برای حفظ حریم و مصلحت ملت، و افزایش و تحکیم وحدت ملی که مبنای آن روشنگری و شفافیت است - با این اعتقاد که دانستن حق مردم است- ، و با توجه به دعوت شبکه افق از آقای موسوی لاری برای مناظره رو در رو، آمادگی خود را اعلام می دارم. خواهشمند است در صورت عدم حضور ایشان دستور فرمایید.

در برنامه‌ای مستقل، در هر شکل و قالب با حضور منتقدان و صاحب نظران یا به صورت میزگرد و... شرایطی فراهم گردد تا با ارائه اسناد، مدارک و مستدلات محکمه پسند، گزارشی از واقعیت های پشت صحنه آن جریان شوم به استحضار افکار عمومی رسانیده شود.