​رئیس ستاد انتخابات حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همکاری ‌می‌کند، گفت: کارگزاران آمادگی ندارد در هیچ بحثی درباره مشروط شدن انتخابات شرکت کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یدالله طاهرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات حزب کارگزاران، اظهار کرد: راهبردهای کلی حزب برای انتخابات توسط کمیته سیاسی مشخص شده و در کمیته سیاسی نیز راهکارهای اجرایی تعیین می‌شود.

وی درباره راهبرد کلی کارگزاران برای انتخابات ادامه داد: کارگزاران برای انتخابات حتما با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همکاری می‌کند. برداشت نادرستی از صحبت‌های اخیر دبیرکل کارگزاران درباره شورای عالی سیاستگذاری شده و همین برداشت‌ها مبنای تحلیل نادرست شده است. کارگزاران از ابتدای فعالیت‌ خود همیشه در کنار جریان اصلاحات و  از بانیان و فعالان شورای عالی بوده است. دو نفر از اعضای برجسته حزب یعنی علیرضا سیاسی به نمایندگی از کارگزاران و فرزانه ترکان به عنوان شخص حقیقی در شورای عالی حضور دارند.

این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه ستاد انتخابات کارگزاران برنامه‌های خود را به شورای عالی سیاستگذاری اعلام خواهد کرد، افزود: امیدواریم با تصویب و عملیاتی شدن این برنامه‌ها شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و شکل‌گیری مجلسی قدرتمند باشیم.

طاهرنژاد تصریح کرد: کارگزاران طرفدار حضور پرشور در انتخابات است و آمادگی ندارد در هیچ بحثی درباره مشروط شدن انتخابات شرکت کند. به هر حال انتخابات در سال‌های گذشته با یک سازوکاری برگزار شده است هر چند این سازوکار اشکالاتی دارد که باید رفع شود. به هر حال باید انتخابات را پرشور برگزار کرد، مخصوصا در این شرایط کشور که به انتخابات باشکوه و پرشور نیازمندیم.