شرایط ما تامین نشود، در مذاکره چیزی به دست نخواهیم آورد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: با توجه به شخصیت متزلزل ترامپ و تجربه مذاکره او با کره شمالی، قطعا اگر قبل از مذاکره شرایط ما از سوی آمریکا تامین نشود، در مذاکره چیزی به دست نخواهیم آورد.

محمد علی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اشتیاق رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره مجدد با ایران اشاره و اظهار داشت: آمریکا در مسئله برجام که یک معاهده بین‌المللی بود به آن پایبند نبوده است؛ بنابراین به همین دلیل شرایط مذاکره مجدد با آمریکا مهیا نبوده است.

ترامپ شخصیت متزلزلی دارد و پایبند به قوانین بین المللی نیست

وی به شخصیت ترامپ و نقض عهد آن نسبت به معاهدات بین‌ا‌‌لمللی اشاره و تصریح کرد: با توجه به شخصیت متزلزل ترامپ و تجربه مذاکره او با کره شمالی، قطعا اگر قبل از مذاکره شرایط ما از سوی آمریکا تامین نشود، در مذاکره چیزی به دست نخواهیم آورد.

مهمترین شرط مذاکره با آمریکا لغو تحریم‌های یکجانبه علیه ملت ایران است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در ادامه افزود: مهمترین شرط مذاکره که قبلا هم گفته شده است، لغو تحریم‌های یکجانبه‌ای است که آمریکا علیه ملت ایران وضع کرده است که اگر این تحریم‌ها برداشته شوند؛ احتمال مذاکره مجدد وجود دارد.

مذاکره در شرایط فعلی برای کشورمان حاصلی ندارد

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: مذاکره در شرایط فعلی برای کشورمان حاصلی ندارد و تنها مسیری که امکان مذاکره را مقداری افزایش می‌دهد؛ لغو تحریم‌های یکجانبه علیه ملت ایران است.