آمریکا به دنبال راه‌اندازی فریب حداکثری علیه ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه حمله به آرامکو ارتباطی به ایران ندارد تاکید دارد: آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها در تلاشند تا در مقابل فشار حداکثری به ملت ایران، فریبکاری حداکثری را هم به راه بیندازند زیرا در موضع انفعال و شکست قرار دارند.

حمله به تأسیسات آرامکو

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به ادعای آمریکایی ها مبنی بر اینکه ایران پشت حمله پهپادی به پالایشگاه عربستان است، گفت: عربستان سعودی چند سالی است با ائتلاف کشورهایی همراه خود، ملت یمن را سرکوب می‌کند، یمن دارای تمدن طولانی است که در مقاطع مختلف تاریخ اقتدار خود را به نمایش گذاشته است. یمنی‌ها با اقتدار انگلیسی‌ها، عثمانی‌ها و مصری‌ها را در مقاطع مختلف شکست دادند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یمن علی‌رغم همه کمبود امکانات دارای مردم باهوشی است، در روزهای اخیر هم هوشمندانه دست به اقدام متقابل زدند و از حق خود در دفاع مشروع استفاده کردند. اقدام یمن عکس‌العملی در برابر اقدامات متعدد غیرقانونی و جنایت بار عربستان بود و هیچ ارتباطی به جمهوری اسلامی ایران ندارد.

بروجردی یادآور شد: نیروهای جمهوری اسلامی ایران در یمن حضور ندارند و در اقدام اخیر یمنی‌ها با اتکاء به توانمندی داخلی خود موفق شدند از حق خود دفاع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی، عربستانی و تمام کشورهای دوست و همراه آنها در تلاشند تا در مقابل فشار حداکثری به ملت ایران، فریبکاری حداکثری را هم به راه بیندازند زیرا در موضع انفعال و شکست قرار دارند و می‌خواهند این شکست را اسم دیگران تمام کنند.