مسیری که ایران انتخاب کرده است یک مسیر درست و انقلابی است و پاسخ ملت ما آن است که به هیچ عنوان زیر بار زور نمی رود و روحیه انقلابی خود را حفظ می کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی گفت: هدف ترامپ از وادار کردن ایران به حضور در میز مذاکره تحقیر ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین دهقان روز یکشنبه در حسینیه  سپاه بابل در جمع بسیجیان و رزمندگان بیان کرد: ترامپ قصد دارد با شدت تحریم ها  ایران را وارد میز مذاکره کند و دستور مذاکره را خود تعیین کند.

وی گفت: ترامپ یک تاجر است که تنها به فکر جبران کسری بودجه کشور خود است و در هر مذاکره‌ای به دنبال سودی برای کشور خود است.

 سردار دهقان افزود: نتیجه هر مذاکره باید حفظ اقتدار کشور ایران باشد و عقب نشینی و شکست دشمن را در پی داشته باشد.

 وی اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال آن است که ملت ما را به تسلیم و ذلت بکشاند تا کشورهای دیگر مسیری را که ایران رفته تکرار نکنند.

سردار دهقان بیان داشت: مسیری که ایران انتخاب کرده است یک مسیر درست و انقلابی است و پاسخ ملت ما آن است که به هیچ عنوان زیر بار زور نمی رود و روحیه انقلابی خود را حفظ می کند.

وی افزود: کشور ما در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرد که ملت ایران باید روی پای خود بایستد و این اصل را هم در دفاع مقدس ثابت کردیم .

وی گفت: نظام سلطه به خوبی می داند که ملت ایران دارای کرامت انسانی است  و با ایمان بالای خود هر توطئه ای را خنثی می کند.

سردار دهقان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دشمن به هیچ عنوان دست از دشمنی خود بر نمی دارد و امروز جنگ اقتصادی ، سیاسی و تبلیغاتی را به راه انداخته است.

 مشاور مقام معظم رهبری در صنایع دفاعی گفت: کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس درس های خوبی آموخته است و به خوبی می داند که چگونه باید از خود دفاع و توطئه دشمن را خنثی کند.