وزیر ارتباطات هنگام تمجید از بهرام رادان در «شب گرم سینمای ایران» در جزیره کیش، او را با بازیگر مشهور هالیوود مقایسه کرد و گفت: اگر جشنواره کن برد پیت دارد، ما بهرام رادان داریم!

آذری جهرمی : اگر جشنواره کن برد پیت دارد، ما بهرام رادان داریم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نخستین دوره‌ جشنواره فیلم «سینماتورز» شب گذشته( چهارشنبه، 9 مردادماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

برگزاری این جشنواره با حمایت مالی یک آژانس (سیستم رزرواسیون اینترنتی)‌ هواپیمایی و با مسئولیت رضا رشیدپور با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمع کثیری از سینماگران همراه بود.

این جشنواره غیررقابتی در کنار تقدیر از فیلم‌های منتخب اکران 97 در حوزه گردشگری و بازنمایی زیبایی‌های طبیعی و شهری ایران از جمله «سرو زیر آب»، «هندی و هرمز»، «شعله‌ور»، «رضا» و «ایده اصلی»، از 3 چهره سینمایی (علی نصیریان به سبب نیم‌قرن سابقه درخشان فرهنگی، رضا کیانیان به دلیل پیشتازی در فرهنگسازی حفاظت از محیط زیست و محمود کلاری به سبب ثبت قاب‌های ماندگار از جلوه‌های بصری ایران) تجلیل به عمل آمد.

مقایسه بهرام رادان با برد پیت در دورهمی سینمایی کیش

آذری جهرمی هنگام تقدیر از نصیریان گفت: خوشحالم در جمع شما بودم و به این مراسم دعوت شدم. فکر می‌کنم استاد نصیریان مستغنی و بی‌نیاز از این تمجیدها باشد، چرا که جایگاهش در دل همه مردم ایران است و مردم مرهون تلاش‌ها و کارهای خوب آقای نصیریان هستند. فکر می‌کنم «بزرگ آقا»ی سریال شهرزاد امروز «آقا بزرگ» سینما و تئاتر ایران است و ما به وجودش افتخار می‌کنیم.

وزیر ارتباطات همچنین هنگام تمجید از بهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی «ایده اصلی»، او را با بازیگر مشهور هالیوود مقایسه کرد و گفت: اگر جشنواره کن برد پیت دارد، ما بهرام رادان داریم!

پیش از سخنان آذری جهری، رشیدپور (رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم سینماتورز) با کنایه به او، وعده معاون اول رئیس‌جمهور را در سفر به کیش مبنی بر تبدیل آن به «کن» یادآور شده بود.

به گزارش فارس، نخستین دوره جشنواره فیلم سینماتورز در حالی برگزار شد که بیش از آنکه رویدادی جدی در عصه سینما باشد، گردهمایی محفلی برای تمجیدهای سینماگران از یکدیگر بود.

انتهای پیام/