حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد

اولین ویدئو از حسام نواب صفوی در آی سی یو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت فردا، حسام نواب صفوی  بازیگر سینما و تلویزیون به کرونا مبتلا شد. در حال حاضر این بازیگر در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. فیلم منتشر شده از او را در ادامه ببینید. 

حسام نواب صفوی با انتشار عکسی نوشت:

متاسفانه علی رغم رعایت تمام پروتکل‌ها خیلی غیرمنتظره و ناگهانی دچار کرونا شدم، باورکردنی نبود که حال خوب و بدم تنها چند ساعت فاصله داشت، ممنونم از دکتر هاشمیان عزیرم که از همان اولین دقایقی که متوجه شدم دلسوزانه من رو همراهی کرد.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد.او تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق شد. حسام نواب صفوی بزرگ شده محله میرداماد تهران است و در بیمارستان پارس به دنیا آمده… هنوز هم ساکن همان خانه پدری هست و با پدر و مادرش زندگی می کند، دوران دبستان و راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و در دبیرستان منتظری قلهک تحصیل کرد، در دانشگاه هنر و معماری، تئاتر خواندو لیسانسش را گرفت و سپس در دانشکده حقوق هم مشغول تحصیل شد… از کودکی به پیانو علاقه داشت و به آموزش این ساز پرداخت، اما زمانی که می خواست به دانشگاه برود، کمی مردد بوده واحساس می کرد اگر موسیقی را به شکل آکادمیک ادامه بدهدموفق تر باشد، به همین دلیل به سمت تئاتر رفت… اما میل و علاقه پدرش این بود که همیشه به سوی حقوق برود و سرانجام همین هم شد.

 بیوگرافی حسام نواب صفوی 

وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است؛ پدرش سال ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام این شغل را ادامه می دهد. اگر فکر می کنید او مدتی است که کم کار شده به خاطر به ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تا در این موسسه به طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند.

چهار برادر هستند، هومن و حسین و حسن، که دو برادراو در آمریکا و یک برادرش هم در آفریقای جنوبی زندگی می کند، عموی اواسماعیل نواب صفا ترانه سرای معاصر که مشوق اصلی اودر هنربود… او تنها کسی بود که در خانواده نواب صفوی هاگرایش به هنر داشت که چندسال پیش هم درگذشت .…

حسام نواب صفوی