تابستان آغاز شده و همگی در تکاپو برای لذت‌بخش کردن روزهای پرحرارت آن هستند.

آشنایی با ورزشی پرهیجان که برای دختران ممنوع نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، البته دختران انتخاب‌های محدودتری در این فصل دارند و نمی‌توانند با فراغ بال به سراغ هر ورزشی بروند. اما در این بین، اسکیت دخترانه می‌تواند شیرینی تابستان را بی‌کم‌وکاست به دختران هدیه کند.

اسکیت‌سواری، یک ورزش تفریحی است که در جهان بسیار محبوب است و در فصل تابستان، درصد آدرنالین را در خون اسکیت‌سواران، بالا نگه می‌دارد. شاید بی‌دلیل نباشد که اسکیت به ورزشی تفریحی بدل شده و ارتباطی بین رساله‌ی «در ستایش فراغت»، اثر معروف برتراند راسل و محبوب شدن اسکیت، هزاران کیلومتر دورتر در آمریکا وجود داشته باشد؛ چرا که ترویج اسکیت‌سواری در آمریکا، از همان سالی آغاز شد که برتراند راسل این رساله را نوشت، یعنی سال ۱۹۳۵.

اگر شما هم می‌خواهید سرعت و هیجان اسکیت‌سواری را تجربه کنید، باید پیش از پا کردن کفش اسکیت، متر و معیاری در انتخاب اسکیت داشته باشید. اگر مهارت زیادی در تشخیص کیفیت اسکیت ندارید، راهنمایی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا راحت‌تر بتوانید اسکیت مورد نظر خود را که می‌تواند یک اسکیت دخترانه باشد، پیدا کنید.

احساس راحتی در کفش اسکیت

شاید در ابتدا تصور کنید که کفش‌های اسکیت از یک استانداردی پیروی می‌کنند و پوشیدن آن‌ها راحت است؛ اما این تصور با واقعیت هم‌خوانی ندارد. کفش‌های اسکیت ارزان‌قیمتی وجود دارند که با مواد اولیه‌ی بی‌کیفیت ساخته می‌شوند و تجربه‌ی اسکیت‌بازی را تلخ می‌کنند. اگر از کسانی که چنین اسکیت‌هایی خریده‌اند، بپرسید، مطمئناً دلشان از این نوع اسکیت‌ها خون است.

در انتخاب یک اسکیت دخترانه، میزان راحت بودن پا در کفش اسکیت حرف اول را می‌زند. این راحتی، شامل عرق نکردن پا در کفش اسکیت هم می‌شود. به غیر از پوشیدن اسکیت و استفاده از آن، روش دیگری هم برای تشخیص کیفیت یک اسکیت وجود دارد. این شیوه، به کمک تکنولوژی‌هایی است که برندهای مختلف در کفش اسکیت به کار می‌گیرند تا در هنگام پوشیدن کفش اسکیت، احساس راحتی کنید. مواردی مثل قالب کفش، لایه‌های فومی یا همان جوراب اسکیت، محل اتصال کفش اسکیت با چرخ‌های آن (فریم اسکیت)، بخش‌های مهمی هستند که در راحتی استفاده از اسکیت تأثیر گذارند.

پس هنگام انتخاب کفش اسکیت، به سمت برندهای شناخته شده و معتبری مثل رولربلید ، روسز و لبدا بروید که بهترین تکنولوژی‌ها و مواد اولیه را در اسکیت‌های خود به کار می‌برند و خیال شما را از بابت کیفیت راحت می‌کنند.

زیبایی ظاهری اسکیت

طرح‌ها و مدل‌های اسکیت، شباهت زیادی با هم دارند؛ اما اگر سلیقه‌ی خاصی دارید، اسکیت‌هایی هم وجود دارند که بتوانند نظر شما را جلب کنند. به خصوص در مدل‌هایی که به عنوان اسکیت دخترانه طراحی شده‌اند، تنوع بیشتری هم به چشم می‌خورد. پس اگر علاقه‌مندید که از نظر رنگ و مدل، اسکیت‌های برندهای گوناگون را با هم مقایسه کنید، باید به وبسایتی سر بزنید که مجموعه‌ای از آن‌ها را در معرض دید شما قرار دهد.

قابلیت تغییر سایز در اسکیت بچگانه

اگر قصد دارید برای فرزند خود اسکیت بخرید، باید آینده‌نگری هم داشته باشید. رشد اندازه‌ی پا در کودکان، باعث می‌شود اسکیت پس از مدتی بلااستفاده شود؛ اما این مشکل هم با قابلیت تغییر سایز در اسکیت‌های بچگانه حل شده است. چنین امکانی، در اکثرِ کفش‌های اسکیتِ برندهای معتبر دیده می‌شود. بنابراین، هنگام مقایسه‌ی قیمت اسکیت و پیش از خرید کفش اسکیت برای فرزند خود، از وجود این ویژگی در اسکیت مطمئن شوید.

وسایل ایمنی اسکیت

دلیل دیگری که تصدیق می‌کند که باید کفش اسکیت را از بین برندهای معتبر بخرید، مربوط به کیفیت وسایل ایمنیِ اسکیت است. اگر وسایل ایمنی اسکیت، مرغوبیت لازم را نداشته باشند، نمی‌توانند به وظیفه‌ی خود عمل کنند. اگر به وسایل ایمنیِ اسکیت‌های بی‌نام و نشان دقت کنید، به وضوح می‌بینید که از مواد پلاستیکیِ ارزان‌قیمت ساخته شده‌اند و بر اثر ضربه شکسته می‌شوند. پس این نکته را دست کم نگیرید، علی‌الخصوص اگر برای فرزندان دختر و پسر خود اسکیت می‌خرید.

گارانتی اسکیت

مسأله خیلی ساده است: اگر فروشنده، اسکیت خود را ضمانت نکند، چگونه می‌توانید به چنین اسکیتی اعتماد کنید؟! ضمانت تنها به خدمات پس از فروش، مربوط نمی‌شود، بلکه بیشتر نشانه‌ای از کیفیت اسکیت است. وقتی فروشنده‌ای از کیفیت کفش‌های اسکیت خود مطمئن است، ضمانت را چاشنی کار می‌کند و به اسکیت‌سواران این پیام را می‌دهد که با خیال راحت‌تری، پا در کفش اسکیت کنند!

پس هنگام مقایسه‌ی قیمت اسکیت، داشتن گارانتی را هم لحاظ کنید.

بحث شیرینِ قیمت اسکیت

اگر توصیه‌ی ما را برای خرید کفش اسکیت از برندهای معروف، بپذیرید، احتمالاً به قیمت اسکیت هم فکر می‌کنید. خوشبختانه به لطف فروشگاه اینترنتی اسکیت‌بای ، امکان دسترسی به اسکیت‌های برندهای مختلف در سرتاسر ایران وجود دارد. برندهای مختلف اسکیت، تنوع قیمتی خوبی دارند و مخصوصاً در مدل‌های اسکیت دخترانه انتخاب‌های متعددی پیش‌روی شماست. بهتر است به این سایت، سری بزنید تا مطمئن شوید؛ شنیدن، کی بُوَد مانند دیدن؟!